Mooi hotel
“ Het ziet er mooi uit de kamers zijn ook mooi, het zwembad is klein en het water komt tot je knie dus echt zwemmen kan je niet het eten was wel oké 2 dagen lekker gegeten de rest van de week viel het tegen want het is een klein buffet met kleine schaaltjes en dat voor zoveel mensen?? het personeel vonden wij wat traag en sloom ze begrijpen totaal geen Engels ook niet bij de receptie wel een perfecte ligging daarom: mooi maar in verhouding te duur “




