Was weeral super vakantie
“ Tot volgend jaar “

“ Tot volgend jaar “
“ Vriendelijke service. Super mooi uitzicht ! Alles is mogelijk. Na het uitchecken kon ik gewoon lekker douchen nog ‘s middags dus super de luxe!! “
“ We vonden het een heel goed hotel. Heel schoon, super vriendelijk en hardwerkend personeel. Eten was erg lekker, gevarieerd, en netjes gepresenteerd. Zwembad elke dag schoongemaakt. Animatie team was erg leuk, enthousiast en sfeervol. Elke avond gezellige dans, bingo en bv een karaoke. Voor oud & jong voor elk wat wils. Heerlijk dichtbij het prachtige strand, boulevard en winkels. Ligging hotel is erg centraal. Wij zijn dankbaar kennis gemaakt te hebben met jullie hotel. En we gaan zeker vaker komen. Super bedankt voor alles! “
“ Heel erg goed hotel. Wij hadden alleen logies dus over het eten kan ik niet oordelen. Qua schoonmaak >>>> heel erg goed hoor. Het fijne aan de hotelkamers.....een koelkastje. Erg fijn. Personeel heel vriendelijk. Hotel ligt aan het strand. Hebben een fantastische vakantie gehad. “
“ Vriendelijk personeel “
“ Ondanks de bouw van een nieuwe building net achter het hotel was de geluidsoverlast beperkt. De muren zijn wel slecht geïsoleerd, vooral wanneer er laat in de nacht harde muziek gedraaid wordt van een of andere buur is dit zeer storend. Zeer mooi zeezicht vanop het balkon. Het eten in buffetvorm is gevarieerd en keuze is er voldoende. “
“ Erg goed eten, schoon. De kamers zijn erg gehorig. “
“ Voor tweede keer naar Poseidon Playa geweest in November. Weer mooi weer gedurende twee weken. Hotel in een rustige omgeving. Mooi en rustig hotel met veel Spaanse vakantiegangers. “




