P&V Bahia Calpe reviews

8,1
Fantastisch
19 reviews
89% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
38%
Goed
47%
Gemiddeld
4%
Matig
5%
Slecht
6%
9,8
Locatie
7,6
Kindvriendelijk
8,3
Hygiëne
8,1
Faciliteiten
8,0
Decoratie
8,1
Personeel
8,3
Eten en drinken
7,9
Slaapcomfort
7,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (19)

Sorteer
0 - 10 van 19 reviews
Euser
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Hotelkamer was prima en schoon, ontbijt voldoende, wel vaak dingen op, duurde lang voor het aangevuld werd. Te weinig personeel! Eetruimte heel ongezellig en veel te veel tafels, lijkt op een fabriekshal! Ligging prachtig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Top verblijf

We hebben genoten , verblijf was top, vlucht was top , auto was top

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 april 2026
Geverifieerd
10

Was heel gezellig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 maart 2026
Geverifieerd
10

Vakantie Calpe in Spanje

Fijne vakantie gehad in Calpe, mooie stad. Heel veel restaurants waar je nog voor een redelijk bedrag kan eten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 maart 2026
Geverifieerd
10

Super goed hotel schoon en netjes elke dag schone handdoeken uitgebreid ontbijt!!!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Manjefiek uitzicht bij roofbar met zwembaf

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 september 2025
Geverifieerd
8,0

goed hotel op een geweldige locatie

heerlijke vakantie gehad in een prima verzorgd hotel met vriendelijk personeel de kamers met zeezicht zijn echt geweldig ,het ontbijt is uitgebreid maar soms rommelig omdat het afruimen van de tafels erg traag gaat

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Hotel restaurant

Heel veel lawaai in het restaurant. Het eten was dik in orde. De kamers eenvoudig. Goede werking vd airco.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 juni 2025
Geverifieerd
10

super fijne vakantie

super locatie, vriendelijk personeel, lekker eten, een aanrader

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Voor de vierde keer in Hotel Bahia geweest, ondanks eerder genoemde minpunten. Het ontbijtbuffet is er op vooruitgegaan maar het rumoer door de enorme galm zal blijven. Een zeer welkome bijkomstigheid is de zeer vriendelijke en behulpzame Nederlands sprekende receptioniste!!

Foto's van klanten