Leuk voor in voor- of najaar
“ Prima camping, met prima faciliteiten. Via D-reizen een Happy camps accommodatie geboekt. Alles was aanwezig, wel een krappe accommodatie en niet al te beste bedden. Daarnaast erg vochtig. Er zou een elektrische barbecue bij zitten, maar dit bleek een piepklein bakplaatje voor op tafel. In het hoogseizoen zit je wel krap op elkaar. Winkeltje kan je eigenlijk alles halen en met de pendeldienst kom je makkelijk naar het strand. Wederom denk ik dat dit in het hoogseizoen wel druk zal zijn. Communicatie via D-reizen was niet al te best. Heb een week moeten bellen om uiteindelijk contact te krijgen over een vluchtwijziging. Hierna ging het voorspoedig. Daarnaast te weinig informatie gekregen over inchecken e.d. Dit kan echt beter. “
