Camping Cala Gogo reviews

7,3
84% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
15%
Goed
53%
Gemiddeld
15%
Matig
17%
Slecht
0%
7,8
Locatie
7,6
Kindvriendelijk
7,1
Hygiëne
8,3
Faciliteiten
8,0
Animatie
7,3
Decoratie
7,6
Personeel
7,3
Eten en drinken
6,3
Slaapcomfort
7,1
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (8)

Sorteer
0 - 8 van 8 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Leuk voor in voor- of najaar

Prima camping, met prima faciliteiten. Via D-reizen een Happy camps accommodatie geboekt. Alles was aanwezig, wel een krappe accommodatie en niet al te beste bedden. Daarnaast erg vochtig. Er zou een elektrische barbecue bij zitten, maar dit bleek een piepklein bakplaatje voor op tafel. In het hoogseizoen zit je wel krap op elkaar. Winkeltje kan je eigenlijk alles halen en met de pendeldienst kom je makkelijk naar het strand. Wederom denk ik dat dit in het hoogseizoen wel druk zal zijn. Communicatie via D-reizen was niet al te best. Heb een week moeten bellen om uiteindelijk contact te krijgen over een vluchtwijziging. Hierna ging het voorspoedig. Daarnaast te weinig informatie gekregen over inchecken e.d. Dit kan echt beter.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 juli 2025
Geverifieerd
10

Geweldig

Het was onze 1ste "camping" vakantie en het was geweldig! Het huisje had alle benodigdheden en de omgeving is prachtig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 juni 2025
Geverifieerd
4,0

Te groot

Ben 20 jaar geleden voor het laatst op deze camping geweest en er is niet veel veranderd. Het restaurant is qua keuze slechter geworden en er is in al die jaren weinig onderhoud gepleegd aan vooral de speeltuintnes en zwembaden. Hygiëne en dus de schoonmaak van de caravans is slecht!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 juni 2024
Geverifieerd
8,0

Heerlijke vakantie gehad. We hebben zelfs een paar dagen bijgeboekt. Hele vriendelijke en hulpvaardige contactpersoon (Blas) van Happy Camp.

Mw. M.G. van Egmond
Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2022
Geverifieerd
8,0
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 september 2019
8,0

Mooie camping

Je moet wel goed ter been zijn want de camping ligt op een berg en de paden zijn behoorlijk pittig