Top hotel
“ Top hotel. Super vriendelijk personeel op alle vlakken. Heerlijk dakterras met 3 zwembaden en leuke bar . Super schoon hotel. Heerlijk ontbijt en Heerlijk eten savonds. Ff oversteken en je loopt naar winkelstraat en cafés en restaurants. In één woord heerlijk genoten bij Delamar. “




