Delamar reviews

9,1
Fantastisch
37 reviews
97% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
68%
Goed
25%
Gemiddeld
2%
Matig
0%
Slecht
5%
9,2
Locatie
8,8
Hygiëne
4,7
Kindvriendelijk
8,9
Faciliteiten
8,9
Decoratie
6,0
Animatie
9,3
Personeel
9,0
Eten en drinken
8,9
Slaapcomfort
8,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (37)

Sorteer
0 - 10 van 37 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 juni 2026
Geverifieerd
10

Top hotel

Top hotel. Super vriendelijk personeel op alle vlakken. Heerlijk dakterras met 3 zwembaden en leuke bar . Super schoon hotel. Heerlijk ontbijt en Heerlijk eten savonds. Ff oversteken en je loopt naar winkelstraat en cafés en restaurants. In één woord heerlijk genoten bij Delamar.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 juni 2026
Geverifieerd
10

Uitstekend

Accommodatie goed, het eten geweldig, zoveel keus en heel smaakvol. Personeel super aardig en behulpzaam. Ligging perfect.

Everink
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel, vreselijke bustransfer

Het hotel was top. Netjes, goed eten en drinken, fijne behulpzame mensen. Kamer prima. Maar de bustransfer was vreselijk, 3 uur rijden over een ritje van een uur op de heenweg. En 2,5 uur rijden op terugweg. Om 5.10 uur in de ochtend opgehaald worden en dan na een uur rijden door Lloret weer voor je eigen hotel staan is toch vreselijk. Nooit meer.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2026
Geverifieerd
10

Een rustig en net hotel midden in het levendige Lloret vlak bij het strand

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2026
Geverifieerd
8,0

ALLES top

behalve dinner om 19:30!!! en daarna is alles boven dicht!!!: dus je kan niet genieten van uitzicht in donker zoals vele foto's je doen geloven.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
10

Mooi hotel in het uitgaansleven

Mooi hotel schonen kamers, ontbijt goed, zwembad op het dak mooi en schoon. ligt in het uitgaansgebied dus je moet wel van een beetje van muziek en herrie om je heen houden.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Goed hotel

Hotel dalemar, mooi hotel. Heerlijke zwembaden boven op de 8ste verdieping. En 2 benden. Ligt midden in het centrum en uitgaans leven en strand. Wij hadden kamer straatkant en vooral de weekends lang harde muziek, tot 3 uur 's,nachts. Maarverder super hotel. Heerlijk gegeten en goed ontbijt. Wij hadden auto gehuurd, dus heerlijk op pad. Heb je dat niet dan ben je daar naar 2 dagen wel uitgekeken, dan moet je bus of trein pakken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Toppuie in Lloret de Mar

Hotel was goed. Wel erg gehorig. Ontbijt was goed met voldoende keus. Midden op de strip dus vanuit de deur gelijk in de levendigheid.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
10

Geweldig

Zeer netjes en luxe hotel, goede kamer gewelig ontbijt, en een fantastische roof top, met bar loungehoek, en 3 zwembaden. Wij hebben genoten. Alleen s,nachts wel je balkon deur dicht, ivm met geluid overlast, van de sportbar aan de overkant

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Foto's van klanten