Rosamar & Spa reviews

7,9
Fantastisch
19 reviews
88% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
30%
Goed
51%
Gemiddeld
5%
Matig
14%
Slecht
0%
9,4
Locatie
7,8
Kindvriendelijk
8,0
Hygiëne
7,9
Faciliteiten
3,5
Animatie
7,9
Decoratie
7,7
Personeel
7,3
Eten en drinken
8,3
Slaapcomfort
7,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (19)

Sorteer
0 - 10 van 19 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2026
Geverifieerd
6,0

Niet zeuren voor dit geld.

Het ene goed het andere matig.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch hotel

Begin mei vakantie geboekt naar Rosamar Garden. Wat een geweldig hotel is dit. Personeel is super vriendelijk en helpen je overal bij. Eten is heel verschillend en lekker. Kamers zijn goed. Wij gaan volgend jaar zeker terug, alleen dan iets later 😂 de gemiddeld 28 graden die D-reizen opgaf klopte totaal niet. Maar dat mocht de pret niet drukken. Gelukkig hadden ze een binnenbad waar we lekker konden zwemmen met onze kleine man.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 april 2026
Geverifieerd
10

Vriendelijk personeel,er wordt goed geholpen.veel faciliteiten voor kinderen,alleen wel jammer dat geluid isolatie wat minder is

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Rosamar garden resort

Leuke hotel. Heel druk maar is echt voor kinderen. Altijd wel wat te doen. Ontbijt elke dag het zelfde. De glazen waren heel vies. Dat was wel min puntje. Onze kamer was schoon elke dag werd het schoon gemaakt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2025
Geverifieerd
10

Altijd fijn om bij Rosemare spa te zijn

Elk jaar komen we met plezier terug bij Rose mare spa Goed geregeld en bij uit check mag je altijd nog lekker verblijven bij het zwembad en kan je koffers beneden in een opberg ruimte zetten . Ze zijn altijd erg vriendelijk

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 september 2025
Geverifieerd
4,0

So lala

Tolle Lage direkt am Strand.service der lobby sehr gut ,putzen des Zimmers geht so gerade ,toilettepapier grauenhaft nur 1lagig.Frühstück sehr gut.abendessen hat uns garnicht zugesagt viel totgebraten u. Verkocht und null gewürzt.öffnungszeiten Restaurant Frühstück.von 8.00 Bis 10.15 Abendessen v.19.00 b. 21.15 find ich zuwenig.personal darin freundlich ,höflich u aufmerksam. Unserer Meinung nach kein 4 Sterne Hotel,muss ich nicht wieder haben.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 september 2025
Geverifieerd
8,0

Rosamar Garden Resort

Prima hotel. Eten is goed. Helaas is de animatie in de avond uren van een zeer amateuristisch niveau. Andere hotels hebben daarentegen leuke live muziek of andere activiteiten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 september 2025
Geverifieerd
8,0

Net hotel, vlakbij strand. Overal vlakbij.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Rosamar garden resort lloret

Leuk hotel, vriendelijk personeel, voldoende animatie. Wij waren met 6 personen en hadden een hotel kamer en een appartement. Hotel kamers zijn heel klein zelfs voor 2 personen en appartement was goed voor 4 personen was ruim. Hadden all in maar voor bepaalde dingen bij betalen want er was een all in kaart voor drinken en ijs. Wilde ze een ander ijsje was het weer betalen. Ontbijt was goed en middag en avond eten was slecht. Veel hetzelfde iedere dag en slap en koud. Mooi zwembad met voldoende glijbanen en goed oplettend personeel overal

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Goede ligging, schone kamers maar…

Het eten is veelal hetzelfde. Niet slecht maar ook niet goed. Matig. Niets verrassends en elke dag dezelfde keuze. Het personeel is niet vriendelijk. Bij all inclusieve moet je steeds vragen om het drinken. Avond entertainment is in een zaal achterin een andere zaak. Benauwd en donker.

Foto's van klanten

Een van de drie zwembaden.