Golden Bahia de Tossa & Spa reviews

9,3
Fantastisch
27 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
68%
Goed
32%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,7
Locatie
8,6
Hygiëne
9,1
Kindvriendelijk
9,0
Faciliteiten
9,1
Decoratie
8,0
Animatie
8,3
Personeel
8,8
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (27)

Sorteer
0 - 10 van 27 reviews
Vergouwe
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Goed kan beter

Goede bedden, mooie kamer, kealiteit eten wisselend, efficientie matug. Heel veel kinderen vanaf 0 tot ?

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
10

Hotel golden bahia is een aanrader!!

Heerlijk genoten in Hotel Golden bahia in tossa de mar spanje. Eten zeer goed verzorgt . Mooi aangelegt het zwembad en tropentuin.. Buiten en binnen zwemmen ook op dak zelfs. In 1 woord prachtig. Zeer vriendelijk personeel. 👍👍👍

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel ligt rustig gelegen en toch kort bij het centrum. Het is ook een mooi en proper hotel. De omgeving is ook mooi en de wandelingen in de natuur zijn prachtig. Het enige dat wij niet meer zouden doen is de transfer. Wij zijn in Barcelona geland om 15u30 en waren pas om 20u30 in het hotel. Onze terugvlucht was om 20u40 en we werden al om 13u30 opgehaald. Ze doen zoveel andere plaatsen dat je echt veel te lang in de bus zit. Dus een auto is zeker een aanrader.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2025
Geverifieerd
10

Uitstekend hotel met goed eten en leuk entertainment

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Goed hotel

Vriendelijk personeel. En kamers schoon

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2025
Geverifieerd
10

Alles naar tevredenheid!

Het hotel voldoet aan al onze verwachtingen. Wel druk, zelfs in de 2e week van oktober. Goede kwaliteit eten zowel ontbijt als avondeten (half pension). Ook prijzen drank en lunchgerechten vallen reuze mee. Prima locatie, 10 minuten lopen naar het oude centrum. 5 minuten van het busstation. We hadden zelf de bus van Girona airport naar Tossa de Mar genomen. Ook mooie wandelingen in de omgeving mogelijk en het oude centrum is gezellig!

Van Esch
Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2025
Geverifieerd
10

Superleuke week

Tossa de Mar. Prima hotel Golden Bahia. Ligging oké. Alles goed geregeld door Prijs Vrij.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 september 2025
Geverifieerd
10

Perfect verblijf in hotel

Alles loopt hier op rolletjes. Kamers worden netjes verzorgd elke dag. Ontbijt en avond eten perfect. Voldoende variatie en heel lekker. Receptie heel behulpzaam. Wij hebben dus een heel fijn verblijf gehad en komen zeker weer terug volgend jaar

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 september 2025
Geverifieerd
10

Alles perfekt!

- Tolles Hotel mit wunderschönen und modernen Zimmern - Sehr nettes Personal - Frühstück & Dinner geht nicht besser - Das Essen war ausgezeichnet, abwechslungsreich und sehr lecker - Möglichkeit am Abreisetag einen Duschraum zu mieten und den Tag noch im Poolbereich zu verbringen - Das war für uns sehr hilfreich da Abreise erst um 20 Uhr - Immer wieder gerne und vielen Dank!

Foto's van klanten