Best Roquetas reviews

8,1
Fantastisch
51 reviews
95% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
26%
Goed
58%
Gemiddeld
10%
Matig
6%
Slecht
0%
8,6
Locatie
8,5
Hygiëne
8,3
Kindvriendelijk
8,2
Faciliteiten
8,0
Animatie
8,0
Decoratie
8,7
Personeel
7,8
Eten en drinken
8,5
Slaapcomfort
8,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (51)

Sorteer
0 - 10 van 51 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2026
Geverifieerd
6,0

Eenvoudig hotel op goede locatie

Eenvoudig hotel, prijs kwaliteit niveau is prima. Prima geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Het enige wat ik echt ondermaats vond, was het eten. Het was bijna altijd koud en ik vond het smakeloos.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
6,0

Prima hotel

Wij zijn net terug van een weekje in het hotel. Het hotel is prima voor een week. Echter wel een paar puntje waardoor wij niet nogmaals voor dit hotel gaan kiezen. Allereerst het zwembad, wij hebben 3 kids en zwemmen in het buitenbad was de eerste 4 dagen echt onmogelijk. Veelste koud, later werd de temperatuur buiten warmer waardoor het leek of het water warmer werd maar was nog steeds erg koud. Binnenbad was er gelukkig echter klein en een badmeester waarvan er nog geen plons in het bad mocht worden gesprongen, onze kids zo uit gekeken (3,7,11 jaar oud) 2e punt is het buffet. Ochtend en middag prima maar avond was echt weinig tot geen variatie. Hetgeen wat er lag was prima maar niet om een week te eten.wij hebben de laatste dagen buiten de deur gegeten. Maar buiten de deur is niet veel, enkel een goeie Indiër aan de overkant (echt een aanrader) en tapas verder op. Animatie kwam halverwege de week wel lekker op gang dus dat was erg fijn, leuke meiden en activiteiten die prima waren en savonds om 21.30u 😉 minidisco . Wij hadden twee kamers geboekt.1 voor schoonmoeder en 2 oudste kids en 1 voor 2 volwassenen en kindje 2 jaar. Al met al een prima week gehad maar niet voor herhalings vatbaar.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 juni 2026
Geverifieerd
10

Perfect hotel met zeer vriendelijk personeel

Alles is hier altijd goed geregeld. Je krijgt regelmatig een appartement in plaats van een hotelkamer, en alles is ruim en schoon. Klein puntje van kritiek (maar dat komt omdat we hier al jaren komen), is dat het buffet minder is geworden dan voorgaande jaren. Dit kan ook komen doordat we vroeg in het seizoen waren en er minder mensen waren. Wellicht dat dit in het hoogseizoen weer beter is.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
10

Mooi hotel

Mooi hotel en vriendelijk personeel Het enige minpunt is dat het eten steeds lauw is,zelfs als het juist uit de keuken komt

Paul Slijpen
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Even lekker weg!

10 dagen verbleven in dit rustig gelegen en prettig hotel. Direct aan het strand en wandelboulevard. Grote bedden, stevig matras, maar uiteraard - zoals in elk hotel - minder fijne hoofdkussens. Eten is goed verzorgd, ruime keus en een goede temperatuur. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Kortom een fijne vakantie gehad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima Hotel

Het is een prima hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het appartement was schoon en netjes. Het restaurant was uitstekend

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2025
Geverifieerd
10

Het was heerlijk

We hebben genoten

Foto's van klanten