Estival Islantilla reviews

9,4
Fantastisch
7 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
73%
Goed
27%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,5
Locatie
10
Kindvriendelijk
8,8
Hygiëne
9,4
Faciliteiten
9,4
Decoratie
9,4
Personeel
9,4
Eten en drinken
8,8
Slaapcomfort
9,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (7)

Sorteer
0 - 7 van 7 reviews
Floris van Limburg
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk genoten bij Hotel Resort Estival

We kunnen als gezin terugkijken op een mooie vakantie. Faciliteiten van het hotel zijn goed. Top zwembad. Personeel is goed opgeleid en werkt efficient en service gericht. Een speciale dank aan CARMEN. Mooi om haar hospitality houding te aanschouwen. Het eten is vers, in overvloed, zeer gevarieerd met elke dag een nieuw thema die aan bod komt. Wij waren met onze zoon van 5 jaar en voor hem had het hotel genoeg kinderfaciliteiten. Het is alleen jammer dat in de omgeving niet heel veel te beleven valt. Wij hadden het geluk dat we een huurauto hadden en af en toe eropuit zijn gegaan. Buiten dat was het geweldig. Dank aan iedereen voor de service en de front desk personeel voor het uitpronten van de boarding passen. We komen zeker een keer terug.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2025
Geverifieerd
10

Geweldig hotel

Het hotel ligt prachtig aan een lang strand. Het eten is afwisselend, super vers en er volop keuze. Erg fijn dat je in het restaurant een tafel krijgt toegewezen door het personeel. Het restaurant is ruim opgezet met voldoende ruimte tussen de tafels. De hotelkamer was keurig schoon. Ook fijn dat er een klein keukentje in de kamer aanwezig is met koelkast, waterkoker e.d. Er waren voldoende ligbedden. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Schweinsberg
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2025
Geverifieerd
10

☀️Estival group☀️

9 top dagen gehad, all inclusief. Verwelkomt met cava, fruit en snoep op de kamer Je komt hier niks te kort. De hele dag door animatie voor kinderen en volwassenen Het eten is heel erg verzorgd en hygiënisch. De organisatie is heel erg goed. Complimenten voor al het personeel, zeer vriendelijk en voor het keiharde werken. Alleen de kamer die wij hadden, had gebreken. Daar moet eigenlijk wel wat gebeuren.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 juni 2025
Geverifieerd
10

Perfect vakantie dagen

Alles was perfect en goed geregeld.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Goed hotel, maar weinig te beleven in de omgeving

Het hotel is prima, personeel restaurant en receptie is zeer vriendelijk. Buffet zeer uitgebreid. Nadeel is dat je alleen kunt betalen met een creditcard overal in het hotel. Bar, handdoekservice, restaurant alles met creditcard. Handdoekservice kost €15,00 en bij vervanging €1 ,00. Veel bedjes maar allemaal bezet in de ochtend. In de nabije omgeving is niets te doen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 april 2024
Geverifieerd
8,0

Leuke paasvakantie

leuk hotel voor kinderen

Foto's van klanten