Prima hotel
“ Het hotel is prima en netjes. Zwembaden waren leuk, groot en fijn. Je mag er alleen bijna niets (niet duiken, geen opblaasspeelgoed, niets opduiken etc). Buffet was enkele dagen wat minder, maar op andere dagen juist weer verrassend (thema avonden). Leuk om een keertje in het mexicaanse restaurant te eten, goede afwisseling. Omgeving is niet veel te doen (eind mei). Veel winkels dicht, waterpark verderop ligt nog niet in zee, boulevard is stil). Dit kan in het hoogseizoen anders zijn. “




