AnoniemLaatst bijgewerkt: 17 augustus 2025Geverifieerd10Fijn hotel, centraal gelegen “ Mooi hotel, buiten het centrum maar wel op loopafstand van toeristische bezienswaardigheden. Het ontbijt is lekker en uitgebreid. Kamer is ruim, netjes en praktische ingedeeld “Lees meerReview rapporteren