ILUNION Aqua 3 reviews

7,6
Fantastisch
33 reviews
91% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
6%
Goed
81%
Gemiddeld
3%
Matig
5%
Slecht
5%
8,5
Locatie
7,0
Kindvriendelijk
8,4
Hygiëne
7,6
Faciliteiten
6,0
Animatie
7,4
Decoratie
8,1
Personeel
8,3
Eten en drinken
7,7
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (33)

Sorteer
0 - 10 van 33 reviews
Meurkens
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Prima hotel , Fijne locatie, Shopping center eronder , met fijn koffie tentje , Al met al goed

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 april 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel op een prima lokatie in Valencia

Heerlijke vakantie gehad in een goed hotel.

van Herpen
Laatst bijgewerkt: 19 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel erg netjes de kamer was netjes schoon ontbijt uitstekend

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Erg basic.

Schoon maar matig onderhouden kamer. Makkelijk in of uit checken , niet zeuren.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 januari 2026
Geverifieerd
8,0

Basic, maar erg goede ligging

Het hotel staat zowat in een winkelcentrum, maar daar hoor je 's nachts niks van. Je hebt musea en een groot aquarium in de buurt. Het stadscentrum en wijken als El Carmen zijn met de bus makkelijk te bereiken (20-30 minuten).

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 januari 2026
Geverifieerd
2,0

Goede service

Mooi en schoon hotel service was goed ontbijt was ook goed het hotel zat midden in het winkelcentrum goed te doen qua lopen

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 november 2025
Geverifieerd
8,0

Het hotel is goed voor de prijs. Prima locatie. Alleen ‘s nachts zijn andere hotelgasten heel luidruchtig.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Een comfortabel en schoon hotel

Het hotel ligt net buiten het centrum. Het strand en het centrum zijn goed bereikbaar via bussen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2025
Geverifieerd
6,0

Ilunion 3

Mooie ligging, dichtbij bij diverse musea en dierenpark, en winkel centra. Goede bedden. Het overige interieur is aan een opknapbeurtje toe. Jammer dat er alleen Spaanstalige tv te zien is . Ontbijt is keurig. We hebben een prima week gehad. Cijfer hotel een 7.