Medium Valencia
“ Uitstekend hotel. Zeer schoon. Uitgebreid ontbijt waar voor ieder wat wils is. De bedden vonden wij wat minder. Zwembad perfect met ligbedden en stoelen. “

“ Uitstekend hotel. Zeer schoon. Uitgebreid ontbijt waar voor ieder wat wils is. De bedden vonden wij wat minder. Zwembad perfect met ligbedden en stoelen. “
“ Vriendelijk ontvangen in hotel Medium. Doordat we zeer vroeg aankwamen mochten we toch al op onze heldere kamer zonder extra kosten. Hygiënisch en heerlijke bedden. De ontbijtjes waren zeer uitgebreid. Het zwembad was mooi groot! De ligging van het hotel was gunstig . “
“ We hadden alles wat we nodig hadden. “
“ Het was weer als altijd goed geregeld, het was mooi , veel gezien , lekker gegeten en prachtig weer gehad “
“ Hotel Medium Valencia is een goed hotel. Minpunt is dat het zwembad pas om 11 uur open gaat en er slechts een twintigtal bedjes staan en een paar parasols. Dus even zwemmen in de ochtend is er niet bij. Verder wordt er elke dag gepoetst en bedden verschoond. De kamer was.prima met een goed bed badkamer verouderd maar alles functioneerde goed. Twee schamele houten bistrostoeltjes waarop je niet lang kon zitten. Personeel zeer vriendelijk en prima ontbijt. Jammer dat er (Spaanse) gasten waren die hun boren vol laadden met eieren, broodjes etc die vervolgens in zakjes verdwenen. Daar zouden ze beter op moeten letten. Loopafstand van het mooie Turia park, bushalte om de hoek. Centrum is wat verdr weg maar via de receptie is een taxi zo besteld. “
“ Goede locatie buiten het drukke centrum . “
“ Hotel ligt een ruim half uur lopen naar het oude centrum.Ligt in een rustige buitenwijk.Veel bezienswaardigheden in Valencia.Je kunt een fiets huren bij het hotel of in de straat.Mooie schone kamers.Mooi hotel.Ontbijt is standaard.Bushalte in de straat. “
“ Helaas was de boiler kapot in het hotel. Hierdoor hadden we geen warm water voor 1 dag (we waren er 2 dagen). Ze probeerden het heel makkelijk af te wimpelen door te zeggen dat ze er niks aan konden doen, maar ze waren ook niet echt druk bezig om het te maken. Een klacht moesten we indienen bij de manager, die er uiteraard niet was. Op mails wordt gewoonweg niet gereageerd. Als je een hotel boekt verwacht je een bed en een bad/douche. Als 50% hiervan niet werkt, verwacht je wel dat ze iets van een refund kunnen geven. Uiteraard snappen we dat het hotel er niet veel aan kan doen, maar wij nog minder. Het feit dat ze gewoon geen enkele moeite deden om het te maken, geeft bij ons het idee dat ze er niet veel zin in hadden. Verder is het erg vervelend dat er niet gereageerd wordt op mails. “
“ Prima hotel, we kregen een grotere kamer dan dat we geboekt hadden, wat super fijn was aangezien we met zijn 3en op 1 kamer sliepen. Hotel ligt net buiten het centrum, daar hadden wij bewust voor gekozen om niet in de mega drukte te verblijven. Met 5 min loop je het turia park in, op 7 min lopen een groot overdekt winkelcentrum en met 20 min sta je midden in het centrum. Ontbijtbuffet oke. Niet heel bijzonder maar voor 4 dagen oke. Zeker een aanrader als je niet in het centrum van valencia wil overnachten! “




