Olympia Cónsul del Mar (ex Casual Valencia de las Artes) reviews

7,6
Fantastisch
14 reviews
95% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
9%
Goed
75%
Gemiddeld
16%
Matig
0%
Slecht
0%
7,2
Locatie
5,8
Kindvriendelijk
7,9
Hygiëne
7,2
Faciliteiten
7,3
Decoratie
7,4
Eten en drinken
7,7
Personeel
8,4
Slaapcomfort
7,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (14)

Sorteer
0 - 10 van 14 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 juni 2026
Geverifieerd
6,0

Tripje Valencia

Het hotel ligt stuk buiten centrum, altijd een bus pakken om ergens te komen! Pluspunt is wel dat de bus voor de deur van het hotel stopt, en opstappen doe je een straat verderop, dat is prima te doen. Hotel is eenvoudig, prima bedden, airco op de kamer, ruime badkamer, alleen geen kastje of plank om je toiletspullen op kwijt te kunnen. Wij zaten op de begane grond, vrij smalle gangetjes, wij moesten 5x links of rechts af om bij onze kamer 005 te kunnen komen, moet er niet aan denken als er een calamiteit zou uitbrengen en we dan door die smalle gangetjes en links/rechtsaf zouden moeten gaan. Weet niet hoe het op de bovenverdiepingen is. Zou een volgende x een hotel op loopafstand van centrum kiezen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 september 2025
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Fijn hotel aan de rand van de stad. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Nette kamer voor ons verblijf van 4 nachten. Goed ontbijt, niet groot, maar voor echt ieder wat wils. Hotel ligt ongeveer 20 min lopen , dan ben je middenin de oude stad

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 september 2024
Geverifieerd
8,0

Olympia del mar

Fijn hotel, de avenue af en je bent bij de boulevard en de zee. Andere kan op en je bent zo in het (oude) centrum. Op de fiets is alles héél goed te doen. Kamer was groot en het ontbijt was uitgebreid en goed. We hebben een fijne stedentrip gehad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 december 2023
Geverifieerd
8,0

Prijs kwaliteit zeker ok, zwembad en sauna basic, alsook de kamers en het ontbijt, maar zeker voldoende voor de prijs die je betaalt. Personeel vriendelijk en zoeken mee naar oplossingen (vb we hadden voor een ganse dag fietsen gehuurd maar het licht werkte van 1 van de fietsen niet, we hebben zeer snel een andere fiets kunnen huren).

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 december 2023
Geverifieerd
8,0

Gedateerd maar schoon en netjes

Gedateerd en gehorig maar schoon en netjes. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 november 2023
Geverifieerd
8,0

Kunstig hotel met grote kamers

Een zeer groot dubbel bed van 2m op 2m in een grote kamer en hotel gewijd aan kunstschilders.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 maart 2023
8,0

Prima stadshotel

Op fiets afstand van alle bezienswaardigheden. Als je van wandelen houdt kom je ook zeker niets te kort. Vlakbij het park Turia.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 februari 2023
8,0

Kleine kamer, maar zeer goed voor de prijs

Kamer was altijd zeer schoon, zwembad kon wel properder. Je hoorde in het hotel wel alles van de kamers naast je. Ik ga niet klagen voor deze prijs! Goede ligging zowel naar centrum als naar strand, zo goed als alles is te voet te doen!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022
9,0

Vriendelijk personeel en goede ligging, goed openbaar vervoer

We hebben heerlijk geslapen, fijne airco schone kamers 24 uurs receptie

Foto's van klanten

Fietsenstalling
Onze kamerdeur.