Tripje Valencia
“ Het hotel ligt stuk buiten centrum, altijd een bus pakken om ergens te komen! Pluspunt is wel dat de bus voor de deur van het hotel stopt, en opstappen doe je een straat verderop, dat is prima te doen. Hotel is eenvoudig, prima bedden, airco op de kamer, ruime badkamer, alleen geen kastje of plank om je toiletspullen op kwijt te kunnen. Wij zaten op de begane grond, vrij smalle gangetjes, wij moesten 5x links of rechts af om bij onze kamer 005 te kunnen komen, moet er niet aan denken als er een calamiteit zou uitbrengen en we dan door die smalle gangetjes en links/rechtsaf zouden moeten gaan. Weet niet hoe het op de bovenverdiepingen is. Zou een volgende x een hotel op loopafstand van centrum kiezen. “


