Odissea Park reviews

9,0
Fantastisch
40 reviews
96% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
70%
Goed
19%
Gemiddeld
7%
Matig
0%
Slecht
4%
8,5
Locatie
8,8
Hygiëne
7,8
Kindvriendelijk
8,6
Faciliteiten
8,6
Decoratie
9,2
Personeel
8,4
Eten en drinken
8,6
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (40)

Sorteer
0 - 10 van 40 reviews
Bak
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
10

Top locatie

Wat een goed hotel. Service, schoonmaak, eten en het zwembad. Zeer goede bedden. En dat voor de prijs die we betaalden. Geweldig.

Parag
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Zeer gehorige appartement

Lijkt wel of je alle geluiden van je buren hoort. Sochtends als de schoonmakers bezig zijn erg veel geluiden. Komen vooral jongeren en die zorgen voor erg veel (geluids) overlast. Hebben veel gebroken nachten gehad hierdoor. Buiten het seizoen om is er helaas weinig sfeer en valt de boulevard erg tegen. Personeel daarintegen erg vriendelijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2026
Geverifieerd
10

Appartement 5 personen, 2 slaapkamers

Netjes, goede bedden, vriendelijk personeel, prima ontbijt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2026
Geverifieerd
10

Zeer ruim appartement met gezellige inrichting

Wij zaten met onze kinderen in het 3 kamer appartement op de bovenste verdieping. Het was een heerlijk ruim appartement met twee badkamers en 2 grote buiten terassen. Nette, schone en sfeervolle kamers. Echt van alle gemakken voorzien, vaatwasser, broodrooster, koffiezetapparaat echt aan alles is gedacht. Ik een heerlijke regendouch. Ligging is ook perfect.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Het is een mooie combinatie

Het is een mooie combinatie de goede faciliteiten van een hotel en appartement in 1.

Coumans
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
10

Ideaal

Ideaal voor 4 personen. Met leuke keuken en zit hoekje

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2025
Geverifieerd
10

Aanrader

Geweldig hotel: schoon, vriendelijk, fijne sfeer, grote kamers. Goede restaurants. Flink stuk met OV vanaf Barcelona. Mooi natuurgebied.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2025
Geverifieerd
6,0

Ruim appartement dat een opknapbeurt kan gebruiken.

We hadden een ruim appartement met een eigen slaap- en badkamer voor onze zoons. Appartement kan een opknapbeurt gebruiken. Vrijwel alle meubels zijn beschadigd en verouderd. Ook is het appartement niet echt geschikt om ‘s avonds te koken. Daarvoor is er te weinig kookgerei. Het ontbijt was wel heel goed; gevarieerd, eieren werden vers gebakken en echte goede koffie. Ook het zwembad is prima met genoeg ligbedjes. Veel bedjes zijn echter ook aan vervanging toe ivm schimmel achtige aanslag. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 september 2025
Geverifieerd
8,0

Vakantie met mijn kleinzoon

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 september 2025
Geverifieerd
10

Mooi hotel

Nette kamers, goed ontbijt met eventueel vers gebakken ei. Zwembad ligt mooi, zodat niet iedereen van buiten het hotel zo het zwembad in kan kijken. Vriendelijk personeel.

Foto's van klanten