Nooit meer
“ Geen variatie van het eten, vaak koud/lauw, lange wachtrij bij het halen van drinken. Kamers zijn heel gehorig en bedden zijn slecht. Ligbedden bij het zwembad zijn vies en aan vervanging toe. Personeel is wel vriendelijk. “

“ Geen variatie van het eten, vaak koud/lauw, lange wachtrij bij het halen van drinken. Kamers zijn heel gehorig en bedden zijn slecht. Ligbedden bij het zwembad zijn vies en aan vervanging toe. Personeel is wel vriendelijk. “
“ Een Grote onvoldoende voor ons als Belgisch gepensioneerd Koppel. Zowel het eten als de toegewezen kamer... “
“ Het is zeker dat bij dit hotel je waar krijg voor je geld . Het is geen Hilton maar alles was schoon en heel. Kamer was ruim genoeg we konden alles kwijt en hebben heerlijk geslapen. Balkon was een lekkere extra om op te zitten of de zwemspullen te laten drogen. Eten was voldoende, ruime keus en natuurlijk was er ook wel een keer dat er niet echt iets lekkers bij zat, maar je kan moeilijk voor 1000 gasten iedere avond iets maken wat iedereen lust. Personeel was altijd zeer vriendelijk en heel behulpzaam zeker Alex en Victor. Had je een vraag, wil je ergens heen dan namen ze echt de tijd voor je. We hadden ook gelezen in reviews dat er veel Engelse waren die voor overlast zorgen , nou veel engelse waren er maar overlast hebben we niet ervaren. We hebben er een geweldige week gehad en we zouden er zo weer heen gaan. “
“ We zijn met met onze dochter en haar gezin een weekje in Santa Susanna Resort geweest, all inclusive. Een top weekje, lekker gegeten en gedronken, mooi weer en een fijn zwembad. “
“ Heel fijn verblijf gehad, vriendelijk personeel en het wordt goed schoon gehouden allemaal. Eten is prima, niet heel bijzonder maar dat mag ook niet verwacht worden van 3 sterren. Het hotel ligt centraal gelegen. 10 min lopen tot de boulevard en treinstation. Ze hebben een busje die je daar naartoe kan brengen. Er gaat een leuk treintje vanaf de voordeur waarmee je rondgeleid wordt door het dorpje Het ligt een uur en 20 min vanaf Barcalona met de trein leuk uitstapje om te doen. Wij hebben ons prima vermaakt mijn zoon en ik. “
“ Wisselende ervaring. Het eten was top en gevarieerd elke dag, het personeel was super vriendelijk maar het was er dusdanig gehorig dat je vaak tot laat wakker lag en/of midden in de nacht wakker schrok van de herrie van gasten die aankomen of dronken terug op hun kamer arriveren. Ook de accommodatie zelf draait tot 23u zeer luide muziek. Dan nog niet te spreken over de matrassen waarbij je iedere springveer in je lijf voelt prikken. Schoonmaak was redelijk, bedden elke dag opgemaakt en elke dag nieuwe badlakens. Veel Britten die niet zo heel veel rekening hielden met anderen. Wel fijn dat er een shuttle service is maar hou er rekening mee dat deze niet altijd rijden op de tijden die ze aangeven. Zwembaden zijn top echter niet verwarmd dat was even doorbijten, mijn dochter vermaakte zich er alsnog prima vooral de verschillende glijbanen en ze vond het geweldig de hele dag chips en ijslollys te halen. Er hing op een bord een programma waar niet veel van klopte minidisco ging niet door tot verdriet van meerdere kindjes. Al met al niet voor herhaling vatbaar. “
“ mag alleen wel wat meer variatie in het eten “
“ Slecht hotel “
“ Як тільки ми заїхали, мені не сподобалось освітлення в кімнаті та матрац, бо було дуже відчутно пружини. Але це лише перше враження, бо потім я побачила плюси: різноманіття їжі, басейни та джакузі на вулиці (все це абсолютно чисте, вода прохолодна, але звикається). У нас було all inclusive, тому між прийомами їжі ще були перекуси (хот доги, бургер, картопля фрі) та з ранку до вечора безлімітні напої (газовані напої, кава, чай, різний алкоголь, сік, вода). До моря було хвилин 15 пішки, та кожних півгодини возив безкоштовний автобус. Також він відвозив до центру міста та залізничної станції. Також у нас був включений трансфер з/до аеропорту (автобус), він був комфортний. Інтер'єр готеля застарілий, але це не проблема. Якщо ви дивитесь фото - знаєте, чого очікувати. Всередині стояли різні ігри (більярд, автомати типу щось виграти, автогонки дитячі симулятори і тд.). Вони платні, по 1-2 євро, це було трохи дивно. Був wi-fi, але слабкий, сигнал часто пропадав. До слова, мобільний інтернет теж погано ловив мережу. Персонал привітний, але попросила роздрукувати посадкові талони, та вони сказали, що не можуть (не знаю, чому). В номері щодня застилають ліжка та змінюють всі рушники, додають туалетний папір , але не помітила, чи миють підлогу (підозрюю, що ні, або не завжди). Загалом нам сподобалось, якщо враховувати, що це 3-зірковий готель та не прискіпуватися до дрібниць 😊 “
“ Kamers zijn prima. Bedden slapen heerlijk. Geen overlast qua geluid/gehorigheid of zo. Eten is prima,voor een week, vriendelijk personeel. Busje naar centrum/strand is ideaal. Enige wat wij minder vonden waren de slechte bedjes aan t zwembad. Opgelost door een goedkoop lucht bedje erop te leggen. Qua Entertainment viel t ons tegen. Iedere avond zogezegd karaoke maar geen vermaak geregeld. Buiten erg harde muziek. Alles was veelal binnen te doen, wij vinden buiten gezelliger. Bijna alleen maar Engelsen maar dat was geen probleem voor ons. “


