Goed
“ Goed hotel met wat kanttekeningen De ontvangst bij de receptie was goed en vriendelijk en mijn kamer was om 11u al klaar. De receptie was altijd hulpvaardig bij vragen. De twee liften zijn klein en benauwd. De kamer eenvoudig naar schoon. Kamers ontzettend gehorige. Oordoppen is eigenlijk een must. Er zijn verduistering gordijnen, maar dit verduisteren niet, want ze sluiten niet goed aan. Wat vreemd is dat het dekbed niet in een dekbedovertrek zit, maar een soort van gevouwen tussen twee losse lakens, wat natuurlijk niet werkt (verschuift) en hygiënisch ook niet echt (ik denk niet dat tekens dekbed zelf gewisseld word). In de douche zijn in pompflesjes shampoo, conditioner en douchegel. Ik vond het bed goed en erg fijn slapen, maar dat is erg persoonlijk. Er was geen buro of zo op de kamer om je lenzen of dergelijks in te doen. Groot balkon met zitje/bank, en wasrekje. Airco op kamer uitstekend. Loopt 24/7 en is zelf in te stellen. Openen kamer gaat via all in stoffen polsbandje met hierin en chip. De minibar kost voor 4 frisdrank en 2 water €10,-. De kluis voor 7 dagen €35,-.(incl €10 borg voor sleuteltje). Voor de pooltowel betaal je alleen borg. Handdoek is dagelijks te wisselen. All in restaurant is prima met dagelijks variërende keuze. Ook niet gehorig en fijn zitten. De smaak vond ik ook goed, ik heb wel anders me gemaakt. Personeel vriendelijk en snel je drinken. De pool netjes en verzorgd. Toen ik er was voldoende ligbedden. Parasols hadden van betere kwaliteit kunnen zijn. De pool zelf is klein, maar genoeg. In de middag leek het alleen alsof de filter de zonnebrandcrème niet aan kon, dan was minder. Poolbar vriendelijk en netjes, maar klein en weinig zitjes binnen en buiten. Goede koffie's! Let wel op, niet alles in all in. Voor een deel moet je bij betalen, wel met 50% discount. Staat duidelijk aangegeven als het de QR code scant. Snacks aan de poolbar niet inbegrepen. Weinig animatie in hotel en dat vind ik top, ik heb daar niks mee. Ik houd van mijn rust. Beachbar is niet inbegrepen en bij all inn geboekt te hebben, het als bij poolbar, met 50% discount. Helaas wel in de avond (rond 18u) gesloten. Bedjes+parasols op strand huren. Avond animatie is er, maar weinig. Dit hoeft voor mij ook niet. Lekker rustig. Meeste personeel is vriendelijk maar weinig spreken Engels. Welness is klein maar ook erg netjes en schoon. Naast het hotel is een bouwplaats. Ja daar hebt je last van. Toen ik er was viel het mee als je earbuds met noice cancelling in deed. Tussen hotel en bouwplaats hebben ze rieten hek en hogere dennen geplaatst, dus geen starende bouwvakkers. Voor hotel is een spoorlijn. Ja die hoor maar had ik geen last van. Boulevard binnen paar minuten bereikbaar. Op dinsdagen is er markt tot rond 14u. Transfer met privé taxi 1.10u vanaf Barcelona. Hotel vooral Engelse en Nederlanders. Zou ik hotel nog eens boeken, ja, maar dan als bouwplaats er niet meer is. “




