(The Place) Mar Mediterrania by ALEGRIA reviews

9,0
Fantastisch
44 reviews
95% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
66%
Goed
28%
Gemiddeld
0%
Matig
2%
Slecht
4%
9,5
Locatie
9,1
Hygiëne
8,2
Kindvriendelijk
8,8
Faciliteiten
9,0
Decoratie
7,2
Animatie
9,7
Personeel
9,2
Eten en drinken
9,1
Slaapcomfort
8,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (44)

Sorteer
0 - 10 van 44 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Goed

Goed hotel met wat kanttekeningen De ontvangst bij de receptie was goed en vriendelijk en mijn kamer was om 11u al klaar. De receptie was altijd hulpvaardig bij vragen. De twee liften zijn klein en benauwd. De kamer eenvoudig naar schoon. Kamers ontzettend gehorige. Oordoppen is eigenlijk een must. Er zijn verduistering gordijnen, maar dit verduisteren niet, want ze sluiten niet goed aan. Wat vreemd is dat het dekbed niet in een dekbedovertrek zit, maar een soort van gevouwen tussen twee losse lakens, wat natuurlijk niet werkt (verschuift) en hygiënisch ook niet echt (ik denk niet dat tekens dekbed zelf gewisseld word). In de douche zijn in pompflesjes shampoo, conditioner en douchegel. Ik vond het bed goed en erg fijn slapen, maar dat is erg persoonlijk. Er was geen buro of zo op de kamer om je lenzen of dergelijks in te doen. Groot balkon met zitje/bank, en wasrekje. Airco op kamer uitstekend. Loopt 24/7 en is zelf in te stellen. Openen kamer gaat via all in stoffen polsbandje met hierin en chip. De minibar kost voor 4 frisdrank en 2 water €10,-. De kluis voor 7 dagen €35,-.(incl €10 borg voor sleuteltje). Voor de pooltowel betaal je alleen borg. Handdoek is dagelijks te wisselen. All in restaurant is prima met dagelijks variërende keuze. Ook niet gehorig en fijn zitten. De smaak vond ik ook goed, ik heb wel anders me gemaakt. Personeel vriendelijk en snel je drinken. De pool netjes en verzorgd. Toen ik er was voldoende ligbedden. Parasols hadden van betere kwaliteit kunnen zijn. De pool zelf is klein, maar genoeg. In de middag leek het alleen alsof de filter de zonnebrandcrème niet aan kon, dan was minder. Poolbar vriendelijk en netjes, maar klein en weinig zitjes binnen en buiten. Goede koffie's! Let wel op, niet alles in all in. Voor een deel moet je bij betalen, wel met 50% discount. Staat duidelijk aangegeven als het de QR code scant. Snacks aan de poolbar niet inbegrepen. Weinig animatie in hotel en dat vind ik top, ik heb daar niks mee. Ik houd van mijn rust. Beachbar is niet inbegrepen en bij all inn geboekt te hebben, het als bij poolbar, met 50% discount. Helaas wel in de avond (rond 18u) gesloten. Bedjes+parasols op strand huren. Avond animatie is er, maar weinig. Dit hoeft voor mij ook niet. Lekker rustig. Meeste personeel is vriendelijk maar weinig spreken Engels. Welness is klein maar ook erg netjes en schoon. Naast het hotel is een bouwplaats. Ja daar hebt je last van. Toen ik er was viel het mee als je  earbuds met noice cancelling in deed. Tussen hotel en bouwplaats hebben ze rieten hek en hogere dennen geplaatst, dus geen starende bouwvakkers. Voor hotel is een spoorlijn. Ja die hoor maar had ik geen last van. Boulevard binnen paar minuten bereikbaar. Op dinsdagen is er markt tot rond 14u. Transfer met privé taxi 1.10u vanaf Barcelona. Hotel vooral Engelse en Nederlanders. Zou ik hotel nog eens boeken, ja, maar dan als bouwplaats er niet meer is.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Goede hotel

Het hotel is op goede plekje in Santa susanna maar nu bij de hotel een bouwplats. Dus veel lawai op werktijd.Personel is okey. Ik adviseren voor rust zonder kinderen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Gastvrij personeel

Hotel The Place gelegen op een prima locatie direct aan het strand. Echter door de bouw van een nieuw hotel naast het hotel The Place veel lawaai en stof. Dat is jammer want verder is het bij de poolbar voortreffelijke toefen door het personeel van de bar.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
10

Fantastische mini vakantie gehad

Mooi schoon hotel met goed eten. Fantastische ligging pal aan het strand met een leuke strandtent waarbij je 50% korting krijgt als je in het hotel gebruikt maakt van all incl. Kleinschaliger maar fijn. Geen overlast gehad van de bouwwerkzaamheden er naast. Transfer goed geregeld tussen el prat en hotel. Voor herhaling vatbaar.

van Zwol
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
10

Perfecte lokatie

Ben al een keer eerder hier geweest en beviel prima

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
10

Bijna tevreden.

Geweldig goed hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Hotel in aanbouw direct ernaast

Hotel in aanbouw direct ernaast, aan de zuidkant, alwaar de duurdere kamers met zeezicht, zodat de hele dag bouwlawaai vanaf je balkon. Zo ook rond het zwembad op de begane grond. Hiervoor wordt niet gewaarschuwd bij het boeken. Voor de safe op de kamer moet bijbetaald worden. Geen eenvoudige koffiemachine op de kamer, ook al is dit een 4 sterren locatie. Kamer verder netjes verzorgd, met dagelijkse schoonmaak. Zwembad blijkt wat kleiner dan gesuggereerd door de foto's. Strand is fraai, plaatsje blijkt niks voor te stellen, niet meer dan een boulevard met grote hotels aan beide zijden, met wat toeristenwinkeltjes tussendoor. Personeel correct en allervriendelijkst, keukenbrigade uitstekend, riant buffet in de ochtend en avond.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 april 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk verblijf!

Het is een heel netjes en mooi hotel met fijne voorzieningen. Het personeel is aardig en het buffet is ook gewoon lekker en kwalitatief. Bedden zijn ook goed. Enige puntje is dat het hotel best gehorig is.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 april 2026
Geverifieerd
10

prima

Alles in orde

Foto's van klanten