“ Ondanks de minder goede reviews toch dit hotel geboekt, was veel beter dan verwacht!
Het hotel heeft een charme en is basic en netjes alsook de kamers die dagelijks onderhouden worden, de staff is vriendelijk en behulpzaam, het eten is soms eentonig indien de dagelijkse variaties niet in de smaak vallen zoals frieten, pizza, .... maar alles is vers bereid, bij kruiden naar eigen smaak. Wij hadden een kamer met zeezicht (gratis upgrade), ik was met mijn 2 kinderen, mijn zoon moest op een zetelbed slapen en dat was niet zo comfortabel na paar nachten. Het hotel ligt vlak over het strand die te bereiken is door tunneltjes en een station. Mijn kinderen hebben een fijne tijd gehad. We vonden het spijtig dat we naar huis vertrokken. Het enige minpunt maar daar kan het hotel niets aan doen, het ligt vlak aan het station, s'avonds laat en snachts lopen daar ongure figuren rond die al dan niet onder invloed zijn. “