Fantastisch hotel, aanrader.
“ Personeel gastvrij, persoonlijk. Het eten gevarieerd en zeer goed, De kamers ruim en schoon met goede bedden. Zeker een aanrader. Ligging fantastisch. Dicht bij de zee en de boulevard zonder dat je overlast had van de drukte. “




