MAC Puerto Marina reviews

9,1
Fantastisch
107 reviews
98% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
64%
Goed
33%
Gemiddeld
1%
Matig
2%
Slecht
0%
9,6
Locatie
9,3
Hygiëne
7,0
Kindvriendelijk
8,8
Faciliteiten
8,7
Decoratie
9,3
Animatie
9,5
Personeel
8,8
Eten en drinken
9,0
Slaapcomfort
8,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (107)

Sorteer
0 - 10 van 107 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 juni 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch hotel, aanrader.

Personeel gastvrij, persoonlijk. Het eten gevarieerd en zeer goed, De kamers ruim en schoon met goede bedden. Zeker een aanrader. Ligging fantastisch. Dicht bij de zee en de boulevard zonder dat je overlast had van de drukte.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2026
Geverifieerd
10

Spanje

Fijn hotel met lekker eten

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2026
Geverifieerd
10

Fijn hotel

Voor de vijfde keer hier geweest, blijft altijd goed

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 juni 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk!

Wij vinden de ligging perfect ook zijn de kamers prima en schoon het ontbijt ruim voldoende aanbod en de medewerkers altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier graag.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Heerlijk hotel

Hotel ligt vlak aan de boulevard de gezellige haven en de winkels/ restaurants van Benalmádena

Van Bokhoven
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Benalmadena

goede reis

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
10

Geen handdoekje leggen!

Ligging hotel is perfect. Aan de boulevard en haven. Veel keuze in restaurants in de buurt dus. Hotel is rustig en schoon! Bedden prima en 6 welkomsdrankjes in de minibar. GEEN HANDOEK LEGGEN beleid. Er is actieve controle hierop! En dat is top! Vriendelijk personeel en altijd bereid om te helpen. Zwembad super schoon! Klein kinderbad zonder speelmogelijkheden. Veel Engelse gasten maar die waren veelal 60+ en gezellig aanwezig. Kortom Hotel Mac Puerto Marina is een aanrader maar wel voor volwassenen!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Mooi benalmadena

Hotel goed personeel goed mooi kortom een leuke vakantie.

Foto's van klanten