Jábega reviews

8,4
Fantastisch
73 reviews
95% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
43%
Goed
46%
Gemiddeld
5%
Matig
3%
Slecht
3%
9,4
Locatie
7,3
Kindvriendelijk
8,1
Hygiëne
8,3
Faciliteiten
7,5
Decoratie
8,3
Eten en drinken
8,6
Personeel
7,9
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (73)

Sorteer
0 - 10 van 73 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Uitstekend appartement lekker dichtbij strand

Top appartement alles dicht bij

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Keurig appartement, schone handdoeken elke dag. Alles aanwezig.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2026
Geverifieerd
10

perfect kon niet beter

vanaf de boeking tot het eind van onze vakantie is alles perfect gegaan

Crijns
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
10

welkom back ..

ik kom al 25 jr.regelmatig in app.jabega en voel me nog steeds heel welkom bij bekende/nieuwe gezichten die me met vreugde ontvangen.al mijn verlangens /wensen woorden graag ingevuld en ze doen echt hun best om `t je naar de zin te maken,dus voor mij was dit weer een warm welkom(thuis) en zal `t zeker aanbevelen niet nieuw /modern/maar schoon/goed verzorgt en op een geweldige plek aan de boulevard/vlak bij centrum/markt etc.live muziek/goed eten /betaalbaar voor iedereen.dus grasias a todo...hasta la vista ..x

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2026
Geverifieerd
10

appartement jabega

een geweldig appartement vriendelijke mensen iedere dag schone handdoeken en iedere dag werd er ook schoongemaakt je kan er ook super lekker eten in het restaurant en iedere avond is er muziek we waren hier voor de vierde keer en gaan zeker weer terug een echte aanrader

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Mooie locatie aan de boulevard.

Appartement met deels zeezicht , was goed uitzicht was prima. Het ontbijt was goed hebben wij 2 keer gedaan. Het avondeten vonden wij een stuk minder daarom maar 1 keer gedaan. Er werd dagelijks goed schoongemaakt. Minder vonden wij dat we niet langer in ons appartement konden blijven. Geen late check-out dus voor ons, terwijl wij pas laat in de avond gingen vliegen. Geen hospitalityroom mogelijk helemaal niets. Dat is niet fijn voor de laatste dag. Wij hebben besloten niet meer terug te gaan naar deze accomodatie. Fuengirola is een leuke plaats met veel winkels, diverse restaurants en uitgaansmogelijkheden. Genoeg te doen en te zien dus.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Vakantie reis

Prijsvrij heeft mijn reis prima georganiseerd. Reis op zichzelf: veel wacht tijd, te laat vertrokken. 5 mei vertrek 6 mei aankomst, door vertraging. Terug reis ook enige vertraging. Prijsvrij organisatie prima

Damen
Laatst bijgewerkt: 7 januari 2026
Geverifieerd
4,0

Oud en kamer volgebouwd weinig ruimte

Weinig ruimte in de kamer Bedden wel goed

Foto's van klanten