Zeer slechte service van D-reizen
“ Mijn ervaring met D-reizen is helaas zeer teleurstellend verlopen. Voorafgaand aan mijn reis heb ik maar liefst drie keer een contactformulier ingevuld om een aanpassing in mijn boeking door te geven. Op geen van deze verzoeken heb ik ooit een reactie ontvangen. Uiteindelijk zag ik mij genoodzaakt om zelf telefonisch contact op te nemen. Hiervoor heb ik vijf keer moeten bellen, telkens met wachttijden van gemiddeld 20 tot 25 minuten. Dit alleen al geeft een duidelijk beeld van de bereikbaarheid en service. Bij aankomst op de luchthaven van Malaga werd de situatie nog vervelender. Voor de vooraf geboekte transfer naar mijn hotel in Fuengirola meldde ik mij bij de desbetreffende balie. Daar werd ik te woord gestaan door een bijzonder onvriendelijke medewerkster. Na ongeveer een uur wachten heb ik gevraagd naar de status van de transfer. Mij werd toen verteld dat vluchten worden samengevoegd, waardoor de wachttijd verder kon oplopen. Op mijn vraag hoe lang het nog zou duren, kreeg ik wederom een weinig behulpzaam en bot antwoord: het kon nog wel een uur duren en ik moest maar wachten. Gezien deze lange en onzekere wachttijd hebben wij uiteindelijk besloten om zelf een taxi te nemen naar het hotel, wat ons €46 kostte. Dit staat in schril contrast met de €90 die wij vooraf voor de transfer hebben betaald, terwijl we daar mogelijk 1,5 tot 2 uur op hadden moeten wachten. Dat de taxi goedkoper én aanzienlijk sneller was, maakt de situatie des te frustrerender. Al met al ben ik zeer ontevreden over zowel de gebrekkige communicatie vooraf als de slechte service ter plaatse. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is in mijn ogen ver te zoeken. Ik verwacht dan ook dat D-reizen deze klacht serieus neemt en met een passende compensatie komt. “




