Las Palmeras Affiliated by FERGUS reviews

6,8
79% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
7%
Goed
58%
Gemiddeld
15%
Matig
11%
Slecht
9%
8,9
Locatie
7,9
Hygiëne
6,4
Kindvriendelijk
6,8
Faciliteiten
6,6
Decoratie
6,1
Animatie
7,7
Personeel
7,5
Eten en drinken
7,2
Slaapcomfort
7,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (61)

Sorteer
0 - 10 van 61 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 april 2026
Geverifieerd
2,0

Zeer slechte service van D-reizen

Mijn ervaring met D-reizen is helaas zeer teleurstellend verlopen. Voorafgaand aan mijn reis heb ik maar liefst drie keer een contactformulier ingevuld om een aanpassing in mijn boeking door te geven. Op geen van deze verzoeken heb ik ooit een reactie ontvangen. Uiteindelijk zag ik mij genoodzaakt om zelf telefonisch contact op te nemen. Hiervoor heb ik vijf keer moeten bellen, telkens met wachttijden van gemiddeld 20 tot 25 minuten. Dit alleen al geeft een duidelijk beeld van de bereikbaarheid en service. Bij aankomst op de luchthaven van Malaga werd de situatie nog vervelender. Voor de vooraf geboekte transfer naar mijn hotel in Fuengirola meldde ik mij bij de desbetreffende balie. Daar werd ik te woord gestaan door een bijzonder onvriendelijke medewerkster. Na ongeveer een uur wachten heb ik gevraagd naar de status van de transfer. Mij werd toen verteld dat vluchten worden samengevoegd, waardoor de wachttijd verder kon oplopen. Op mijn vraag hoe lang het nog zou duren, kreeg ik wederom een weinig behulpzaam en bot antwoord: het kon nog wel een uur duren en ik moest maar wachten. Gezien deze lange en onzekere wachttijd hebben wij uiteindelijk besloten om zelf een taxi te nemen naar het hotel, wat ons €46 kostte. Dit staat in schril contrast met de €90 die wij vooraf voor de transfer hebben betaald, terwijl we daar mogelijk 1,5 tot 2 uur op hadden moeten wachten. Dat de taxi goedkoper én aanzienlijk sneller was, maakt de situatie des te frustrerender. Al met al ben ik zeer ontevreden over zowel de gebrekkige communicatie vooraf als de slechte service ter plaatse. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is in mijn ogen ver te zoeken. Ik verwacht dan ook dat D-reizen deze klacht serieus neemt en met een passende compensatie komt.

Hompe
Laatst bijgewerkt: 17 april 2026
Geverifieerd
4,0

Massahotel met basic kamers

Groot hotel met kamers die hier en daar onderhoudsachterstand hebben en de kamers zijn niet voorzien van huidige behoeften.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 maart 2026
Geverifieerd
8,0

leuke korte trip voor schappelijke prijs

Hotel is op aantal punten aan vernieuwing toe, maar vond ik niet storend, personeel was heel vriendelijk en aan alle verzoeken werd direct voldaan. Kamer schoon, bedden prima, alleen kussens heel vervelend, zelfs met extra exemplaar. Wel diverse uitgaansgelegenheden pal voor de deur, wat enige geluidsoverlast kan opleveren. Bovenste verdieping (8) was heel fijn en mooi uitzicht. Toch een fijne trip gehad voor paar dagen, het enige dat niet meezat was het weer.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 september 2025
Geverifieerd
8,0

Goede prijs-kwaliteit verhouding, wel onderhoud nodig

Het hotel is erg groot (400 kamers) en is hoognodig aan een opknapbeurt toe. Je ziet het op alle verdiepingen. In onze vakantie hebben zij het zwembad aangepakt, dus ze zijn er wel mee bezig, maar duurt lang voor zo'n groot hotel. De kamers zijn groot, met een grote badkamer en een groot balkon. Alles is super netjes en wordt goed schoongehouden, dus dat is zeker een pluspun. Wij kregen elke dag schone handdoeken. De ontbijtruimte klinkt wel als een kippenhok, omdat het zo groot is met zoveel mensen, maar er is veel keuze. Het is maar wat je belangrijk vind voor je eigen vakantie. Het hotel ligt achter de haven, dus je kunt naar links of rechts lopen voor het strand (ca. 8 min). Het centrum ligt op loopafstand, waar je heel veel lekkere restaurants vind en leuke terrasjes.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Heerlijke vakantie gehad.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Onze hotelkamer was heerlijk rustig. Prima uitzicht (zijzeezicht), onder het zwembad. Weinig bij het zwembad gelegen ivm renovatie hotel en toch te weinig schaduw in het hoog seizoen. Wel heerlijk op het strand gelegen in de schaduw. Zee temperatuur was fantastisch.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2025
Geverifieerd
2,0

Las Palmeras

Kakkerlakken

Ponsen
Laatst bijgewerkt: 22 juli 2025
Geverifieerd
2,0

Zeker geen 4 sterren

Hotel opzich is wel goed, Alleen de airco werkte niet, en werd ook niet opgelost. Het was op de kamer 35 graden, en het enige wat het hotel kon aanbieden was een ventilator. Kortom een week zweten in je bed, en slecht slapen. ook kon je niet op een normale manier bij het zwembad komen ivm een verbouwing. Als je dan €2500 moet betalen voor 8 dagen vind ik dat heel triest.

Toin
Laatst bijgewerkt: 27 juni 2025
Geverifieerd
4,0

Geen 3 sterren

Hotel zeer verouderd. Ook het zwembad is gedateerd en ziet er vies uit Zeer gehorig Zeer veel Achterstallig onderhoud In beschtijving stond werkzaamheden bij naast gelegen hotel maar ook in het eigen hotel Open plafonds met steigers Steiger bouw buiten provisorische ingang zwembad Geen parkeerplaats ivm verbouwing Belabberd buffet elke dag het zelfde slecht aangevuld ,onbijt was redelijk Smorgens edt je wakker door de lucht van brood dat te hard werdt gebakken door de airco rooster Dit hotel is geen 3 sterren waard als ik het van te voren wist had ik dtit niet geboekt

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Verouderd gebouw, de kamers worden wel elke dag schoongemaakt en nieuwhanddoeken. Weinig te doen voor kinderen.

Foto's van klanten