Eurostars Astoria (ex Exe Astoria) reviews

8,8
Fantastisch
19 reviews
94% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
51%
Goed
43%
Gemiddeld
0%
Matig
6%
Slecht
0%
9,0
Locatie
7,1
Kindvriendelijk
9,1
Hygiëne
8,6
Faciliteiten
8,6
Decoratie
9,4
Personeel
8,4
Eten en drinken
9,4
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (19)

Sorteer
0 - 10 van 19 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 april 2026
Geverifieerd
10

Lang weekend Malaga

We hebben het heerlijk gehad. Goed hotel, mooie kamer. , vriendelijk personeel . Allleen jammer dat we geen balkon hadden of uitzicht. Verder niks mis mee.

Mulder
Laatst bijgewerkt: 16 december 2025
Geverifieerd
10

Heerlijke dagen in een fijn schoon hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 november 2025
Geverifieerd
10

Prima hotel

Centrale ligging, binnen 5 min.lopend in de stad.Mooie en schone kamer met een luxe badkamer Ontbijt was goed gevarieerd en heel lekker. Vriendelijk personeel,ons weekend was top en voor herhaling vatbaar.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 november 2025
Geverifieerd
10

Hotel is heel goed

Mooi hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt. Kamer is groot, netjes en schoon.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Prettig hotel aan de rand van het centrum. Aardig personeel, redelijk ontbijt. ADe kamers aan de achterkant hebben echter nauwelijks daglicht.

Jeffrey
Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Prima hotel en mooi centraal

Hotel is prima en schoon, ligt op loopafstand van het centrum en ook van het strand. Wij vonden het een mooie centrale locatie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Hotel Eurostars Astoria Malaga

Prima hotel met nette gerenoveerde kamer en badkamer. Goede bedden , voldoende kastruimte, airco en een koelkastje. Onze kamer had geen balkon wat we hebben gemist. Prima standaard ontbijt. Alles netjes en keurig verzorgd. We hebben wel een leuke hotelbar gemist waar we gezellig een borreltje konden doen. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers! Het hotel is zeer centraal gelegen. Je loopt zo het centrum in en het trein/metro station is direct aan de overkant bereikbaar. Kortom, prima hotel op een prima locatie.

Foto's van klanten