Hotel Guadalmedina Malaga
“ Prima hotel. Vriendelijk personeel. Hotel is al wel iets ouder, klein beetje gedateerd. Maar het was er schoon en netjes. Ontbijt was ook helemaal prima. “

“ Prima hotel. Vriendelijk personeel. Hotel is al wel iets ouder, klein beetje gedateerd. Maar het was er schoon en netjes. Ontbijt was ook helemaal prima. “
“ Hotel direct naast historisch centrum gelegen is buitengewoon geschikt voor een super verblijf in Malaga. Zowel de kamers, de schoonmaak ervan en niet te vergeten het ontbijt zijn van een uitstekend niveau! “
“ Netjes en schoon hotel. Goed ontbijt. Je loopt van hieruit zo het levendige centrum in. “
“ Prima stad, hotel was degelijk en schoon maar zeker geen 4 sterren. Slecht ontbijt, harde bedden en luide airco. Aardig personeel wel. Als met al niet 'slecht' maar zeker niet ster waardig. De transfer tijd regeling absoluut waardeloos, jullie zijn voor goed een klant kwijt. “
“ Het hotel was heel fijn. Hartstikke schoon en fris. Mooie, praktische kamers en ontbijt in orde. Heel behulpzaam en 24-uurs receptie. Alles op loopafstand eenvoudig te bereiken/vinden. Enkel een taxi nodig gehad voor van en naar het vliegveld, verder alles te voet. De stad is heel erg mooi (en schoon), voor ieder wat wils. De haven is een meerwaarde, gezellige restaurantjes te vinden. “
“ Gelegen naast metrostation waar je in 8 minuten bij het vliegveld bent. Ligging zeer centraal in Malaga, alles op loopafstand te doen. Jammer dat er geen bar in het hotel zit “
“ Hotel goede locatie, schoon, goed ontbijt buffet. Zou fijn zijn als het receptie personeel iets vriendelijker kon zijn. Bij buffet en schoonmaak collega waren dat namelijk wel. “
“ Prima hotel, aardig personeel en blak bij het centrum “
“ Centraal gelegen, dichtbij treinstation ( in 12 minuten van vliegveld naar centrum), alles op loopafstand. Ruime 3 persoonskamer, indeling niet zo praktisch. Door 3e bed moeilijk toegang tot de enige kledingkast, het raam en bureau. Goede bedden, enkel kussens voor 2 personen. Theekopjes ook slechts voor 2 personen. Super ruime badkamer, maar weinig plek voor toiletspullen. Wel extra spiegel in kamer, maar geen haakjes voor de jassen: was zeker plaats voor geweest in de ruime hal. “
“ Aardig personeel, schoon, alles makkelijk te voet bereikbaar “