Perfecte locatie en schoon, enkele aandachtspunten
“ De ligging van het appartement is echt perfect. Heel centraal gelegen in het historisch centrum op slechts enkele minuten van de restaurantjes en terrasjes. Wij hadden een appartement voor drie dames. Het appartement was schoon en precies groot genoeg. Het tweepersoonsbed heeft behoorlijk harde matrassen en de slaapbank was qua slaapgenot echt ondermaats. Een ontzettend dun matras waarop je alle spijlen en planken voelt, niet te doen. Onze wasbak op de badkamer liep niet af. Dit hebben we de eerste dag gelijk gebeld en er werd aangegeven dat het met prioriteit werd opgepakt. De volgende zes dagen echter niemand gezien, het probleem is niet opgelost en hebben niets meer vernomen. De handdoeken werden pas op dag 6 vervangen. “

