Líbere Málaga Teatro Romano reviews

8,3
Fantastisch
29 reviews
96% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
37%
Goed
45%
Gemiddeld
14%
Matig
4%
Slecht
0%
9,4
Locatie
7,0
Kindvriendelijk
8,4
Hygiëne
8,2
Faciliteiten
8,6
Decoratie
7,3
Eten en drinken
8,8
Personeel
7,4
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (29)

Sorteer
0 - 10 van 29 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2026
Geverifieerd
6,0

Perfecte locatie en schoon, enkele aandachtspunten

De ligging van het appartement is echt perfect. Heel centraal gelegen in het historisch centrum op slechts enkele minuten van de restaurantjes en terrasjes. Wij hadden een appartement voor drie dames. Het appartement was schoon en precies groot genoeg. Het tweepersoonsbed heeft behoorlijk harde matrassen en de slaapbank was qua slaapgenot echt ondermaats. Een ontzettend dun matras waarop je alle spijlen en planken voelt, niet te doen. Onze wasbak op de badkamer liep niet af. Dit hebben we de eerste dag gelijk gebeld en er werd aangegeven dat het met prioriteit werd opgepakt. De volgende zes dagen echter niemand gezien, het probleem is niet opgelost en hebben niets meer vernomen. De handdoeken werden pas op dag 6 vervangen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Malaga

Lokatie prima, toegang naar appartement moeizaam.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Goed appartement in hartje centrum

Mooi, schoon en ruim appartement. Midden in het centrum, ideale plek. Het inloggen/binnengaan met de code vraagt wat werk. Zou handig zijn als je vantevoren al bericht krijgt dat je de app van Libere moet downloaden zodat je alle gegevens thuis alvast kunt invullen. Een minpuntje aan appartement is dat het ontzettend gehorig is. Bij luidruchtige (onder/boven)buren kan dit storend zijn.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Mooie kamer op mooie locatie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 april 2026
Geverifieerd
10

Was een mooie studio.

Groot en netjes.toplocatie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 maart 2026
Geverifieerd
6,0

Als je voor de ligging gaat zeker een aanrader

+ Perfecte ligging - Ontbijt pas vanaf 9:00 (elders) mogelijk - Slaapbank in appartement - - Ook niet mogelijk de koffers te stallen op vertrekdag -

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 maart 2026
Geverifieerd
4,0

Erg drukke omgeving, veel lawaai!

Zoals boven, problemen met invoeren alle code,s bij deuren. Geen goede informatie vooraf!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 januari 2026
Geverifieerd
8,0

Zeer centraal. Wel ‘s nachts buiten herrie van restaurant bezoekers en schoonmaak ploegen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 december 2025
Geverifieerd
8,0

Ik vind een online receptie maar niks

Bij aankomst mag ik een code scannen. Om de codes te krijgen om naar binnen te mogen. Ik krijg dan mails en whatsapps. En uiteindelijk toch maar een mens aande deur. Deze incheck was niet de beste ooit.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 december 2025
Geverifieerd
6,0

Mooie lokatie midden in oude stad

De lokatie is prachtig, je loop zo de oude winkelstraten in met zijn restaurantjes en shops. Op 5 minuten lopen ben je op de grote winkelstraat met talloze designerwinkels. Letterlijk achter je is het Teatro Romano en 15 min lopen sta je in de haven. Wij zaten met 4 volwassenen in kamer 204, dit is te klein. je hebt geen privacy omdat alles open is. Het grote geluksmomentje in de ochtend is de bakkerij onder het appartement, heerlijk brood en anderel lekkernijen goede koffie en vers geperst jus d orange.

Foto's van klanten