Propere kamer, doch klein en eentonig ontbijt
“ De netheid van de kamer was prima in orde. Er was ruimte om je koffer te leggen, wat kledij op te hangen en er was een minibar aanwezig. Onze kamer was echter gelegen op het 4e verdiep en had enkel een dakraam. We konden niet naar buiten kijken en dat vonden we heel jammer. Ook was de badkamer heel klein met een lage plafondhoogte o.w.v. het schuine dakgebinte en erg smalle douche. Het ontbijt was in het café naast het hotel. Dit was verzorgd, maar eentonig. Je kon slechts kiezen uit een beperkte kaart: een drankje, één keuze uit 4 variaties toast of chocoladebroodje, en een kommetje yoghurt met muesli en fruit. Het aanbod op de kaart van het café zelf is wel groter (meerprijs). “
