Fijn hotel met geweldig personeel
“ Het hotel ligt perfect gelegen. Bij de uitgang tref je direct een bus opstap. Iets verder heb je een kleine supermarkt. In 10 minuten wandelen sta je in het geweldig mooie centrum. Mijas heeft vele restaurantjes, maar de betere kun je best vooraf reserveren. De sfeer in het dorp is gemoedelijk. Nergens werden wij aangesproken. Gaat zn gangetje daar, erg prettig. Het hotel heeft best veel kamers. Wij verbleven in 112. Deze kamer heeft geen balkon, maar wel een fijn terras. Àlles functioneert. Je hebt 2 grote lekkere bedden en genoeg stopcontacten. Er is een grote kledingkast, daarin zit ook het kluisje (€3 per dag) de badkamer is ruim. Het is er schoon, maar het kan wel wat tlc gebruiken. Het hele hotel is trouwens brandschoon. Het ruime zwembad is lekker en er wordt geen luide muziek gedraaid gelukkig. Daarbij hoort ook een restaurant met fijne lunch gerechten die horen bij een zonnige vakantie. Porties zijn ruim. Het ontbijt is helemaal goed. Ruim voldoende. Het diner betreft een lopend buffet. (€24 pp). Hebben wij ook een keer gedaan, heerlijk. Het personeel is geweldig, ze werken keihard. Luisteren naar je en hebben altijd een lach op hun gezicht. Dat zegt ook iets over de hotelleiding. Ga er gerust heen. “




