Vakantie Cariuela
“ Schoon hotel, vriendelijk personeel maar wordt tijd dat ze iets aan de bedden doe. Echt heel slecht “

“ Schoon hotel, vriendelijk personeel maar wordt tijd dat ze iets aan de bedden doe. Echt heel slecht “
“ Geweldig hotel en ontbijt enige minpuntje geen badhanddoeken. Ja die kon je kopen voor 15.00. Te weinig bedden bij het zwembad voor zoveel mensen “
“ Basic hotel, goed ontbijt, goed gelegen “
“ Het hotel ligt op een mooie plek, de bedden en douche zijn goed. Schoonmaak kanwel wat beter. Het ontbijt is redelijk. Het avondeten is matig, de keus is niet veel. De vis is lekker en de patat ook. Bijgerechten zijn minder, weinig fruit. De toetjes zijn matig. Wij hebben ieder avond wel genoeg gegeten, dus je krijgt geen honger, maar buffetten zijn minder dan wat wij gewend zijn. Het personeel spreekt matig Engels. Wel mooi ruim balkon met mooi uitzicht aan zwembad zijde. “
“ behulpzaam personeel, goed schoon en mooie locatie “
“ Ontbijt redelijk, diner niet goed beter niet bijboeken “
“ Alles was uitstekend,de kamers waren schoon,het eten was uitstekend,het personeel was erg behulpzaam,ik heb niks dan lof voor alles. “




