Sol Principe reviews

8,1
Fantastisch
107 reviews
93% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
32%
Goed
53%
Gemiddeld
8%
Matig
7%
Slecht
0%
8,5
Locatie
8,4
Kindvriendelijk
8,3
Hygiëne
8,2
Faciliteiten
7,8
Decoratie
7,8
Animatie
8,6
Personeel
8,0
Eten en drinken
7,6
Slaapcomfort
7,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (107)

Sorteer
0 - 10 van 107 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2026
Geverifieerd
10

prima hotel.

Alles was goed geregeld. Eten was lekker. Heel schoon hotel. bedden waren ook prima.

Schilder
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
4,0

De bedden waren verschrikkelijk slecht.

We zaten boven de keuken. Veel geluidsoverlast.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 mei 2026
Geverifieerd
10

Top hotel

Verschillende fijne zwembaden.Een super baby-kinderbad met speelattributen in het water.Fijne grote buitenbar.Gamehal.Speeltuin.Het eten is zeer uitgebreid en vlees en vis word Verschillende gebakken voor je door een kok.Grote eetzaal en een deel waar de ramen open gaan en uitkijk op zee prachtig.Het hotel is erg schoon en zeer vriendelijk personeel.De ligging is aan zee maar voor gezelligheid moet je wandelen naar Carihuela.Ongeveer een half uur.

Lentjie
Laatst bijgewerkt: 8 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Hotel Sol Principe

Een goed Hotel even oversteken ben je al bij de strand! Mooi uitzicht.. Outbollig kamers maar wel schoon en netjes. All inclusief: goed uitgebreid eten. Vriendelijk Personeel.

Lucien
Laatst bijgewerkt: 8 april 2026
Geverifieerd
8,0

Top locatie aan het strand

Hotel opzich was. goed goed ontbijt en avondeten minpuntjes waren de bedden kraakten van alle kanten en en lagen niet zo fijn erg gehorig boven en naast je kamer.. ligging van Hotel was goed alleen heel weinig te beleven bijna geen shop winkels in de buurt wel een supermarkt op 150 meter.een taxi naar airport kost ongeveer 18,00 euro veder goed hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel

Mooi groot hotel, prima ontbijt en goed uitzicht

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 februari 2026
Geverifieerd
10

Prima hotel

Bij aankomst kregen we spontaan een upgrade naar een ssuitewaardoor we uitzicht op het strand en de zee hadden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, alles was keurig geregeld.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 november 2025
Geverifieerd
8,0

Mooi centraal gelegen hot

Compleet hotel voor jong en oud

Foto's van klanten