Sol Puerto Marina (ex Sol Timor) reviews

8,0
Fantastisch
95 reviews
91% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
30%
Goed
55%
Gemiddeld
5%
Matig
6%
Slecht
4%
9,2
Locatie
8,0
Hygiëne
8,4
Kindvriendelijk
7,8
Faciliteiten
7,5
Decoratie
8,0
Animatie
8,6
Personeel
7,9
Eten en drinken
7,5
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (95)

Sorteer
0 - 10 van 95 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Hotel op leuke lokatie

Het hotel was niet op en top, bedden waren vreselijk, kamer was prima. Schoonmaak liet te wensen over de 1 of de andere dag. Wel een toplokatie vlak aan het strand tussen Careuela en benalmadena in waardoor je leuk langs het strand je kant kon kiezen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Hele harde bedden lekkage in de badkamer

Hele harde bedden kamer was half gerenoveerd en toen we daar aan kwamen was de naam van het hotel veranderd wat ons niet was verteld dus we dachten dat we verkeerd waren

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Slecht personeel

Torremolinos was top maar ons hotel was slecht. Bij aankomst moesten we een uur wachten en discussies voeren met 2 slecht engels sprekende dames. Zij beweerden opeens dat onze voucher van Prijsvrij niet klopte en onze kamer grootte anders was. Deze dames verpestten onze 1e dag en ze wilden de discussie winnen. Erg slecht!!! Dag erna werden we gebeld door Nederlandse collega van hen die alles recht praatte maar ons ook begreep. Er was ook meer verwarring ontstaan over de kamer. Maar een tegemoetkoming of iets werd niet gedaan en dat terwijl wij dus schandalig behandeld werden zoals beschreven. Een fles champagne is niet de oplossing voor een verpeste 1e dag op onze vakantie die maar 4 dagen duurde in totaal. Nooit meer naar dit hotel en Prijsvrij heeft het niet opgelost voor ons. We verwachten nog steeds een tegemoetkoming voor onze 1e nacht bijvoorbeeld. Niks meer gehoord van iemand hebben we...

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
10

Leuk hotel mooie locatie

Zeezicht is natuurlijk geweldig. Kamers wat verouderd maar als je dat niet erg vindt heb je hier een prima verblijf. Leuke animatie relaxte sfeer

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 april 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn verblijf

Fijn verblijf gehad in Sol Timor die nu Sol Puerto Marina heet. Wij hadden een 1 slaapkamer appartement gehuurd met uitzicht op de haven en zwembad. We waren met 2 volwassen en een kind van 15jr. Prettig appartement en ook groot genoeg voor met z'n drie-en. Keuken ook prima. inventaris keuken is minimaal ingericht maar voldoende om je van alles te voorzien. In de app kun je aangeven of je nog handdoeken wilt wisselen als je dat vergeten bent en binnen een uur staat er personeel voor je deur met schone handdoeken. Eten in het restaurant kan ik niet over oordelen want wij hebben geen ontbijt en avondeten meegeboekt. Ligging is perfect bij de haven van Benalmadena zit je binnen enkele seconden. Wil je van het nederlandse gedeelte gebruik maken (Carihuela) dan zul je wel een eindje moeten lopen want dat ligt er wel een heel stuk vandaan. Strand en boulevard liggen aan het appartementencomplex, heel fijn. Animatie is leuk en goed geregeld. Iedere middag live muziek bij het zwembad en daarna happy hour bij de bar. Veel engelsen en Ieren in het complex maar dat heeft ons totaal niet gestoord. Wij vonden het een erg fijn verblijf en komen er graag nog een keer terug.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 maart 2026
Geverifieerd
8,0

We hebben genoten openbare ruimtes waren goed. Ontbijtbuffet was perfect. Kamers en trappenhuis en gangen lieten wat te wensen over en toe aan wat renovatie. Maar omdat we er maar drie nachtjes waren en veel ondernomen hebben vomden we het niet zo erg

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 februari 2026
Geverifieerd
10

Sol Timor

geweldige vakantie . hotel was prima . direct aan boulevard en op loop afstand van 2 geweldige plaatsen . Heel gezellig overal . we hadden het weer wel helrmaal mee . zou er zo weer naar toe willen

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 februari 2026
Geverifieerd
10

Alles goed verzorgd

Alles schoon en goed bijhehouden

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Bedden zijn heel hard

Constant aan het werk

Foto's van klanten