Estival Centurión reviews

9,0
Fantastisch
31 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
55%
Goed
45%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,1
Locatie
9,2
Hygiëne
8,1
Kindvriendelijk
8,7
Faciliteiten
8,6
Decoratie
5,0
Animatie
8,8
Personeel
9,2
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (31)

Sorteer
0 - 10 van 31 reviews
Bakker
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2026
Geverifieerd
10

Top hotel met een uitstekende keuken, wij hebben weer genoten.

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel en uitstekende keuken. Blijft wel altijd jammer dat bedje reserveren middels een handdoek wordt toegestaan, dat is en blijft erg irritant.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Good hotel

Very nice hotel. All you can eat buffet. Very tasty food. Heel lekker ). Friendly workers. Less than 1 min walk to the beach. A little bit noisy at the evening because of entertainment.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 april 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2025
Geverifieerd
10

Alles was prima....prachtig. Super fijn en mooi hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Oktober vakantie

Het enige negatieve punt dat we hebben is dat de wifi-ontvangst héél zwak is. Ook de tv-ontvangst (BVN) is niet stabiel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 september 2025
Geverifieerd
8,0

Goede accommodatie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 september 2025
Geverifieerd
10

Geweldig Ervaring.

We zijn hier voor de eerste keer geweest, Het is een prachtig hotel het personeel is vriendelijk de kamers zijn schoon.De kamers worden elke dag schoongemaakt, Het eten was heerlijk er was voor iedereen wat wils.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Genoten!!

Prachtig hotel, heerlijk eten, heerlijk zwembad en met een paar stappen sta je op het fantastische strand. We hebben genoten! De bediening was heel goed. Enige minpunt : we waren met 3 personen en hadden een standaard kamer. 2 losse bedden en 1 bed erbij geplaatst. Het was echt HEEL krap. En niet te doen om met 2 volwassen en een tiener op zo een kleine kamer te verblijven. De kamers werden wel goed schoon gemaakt en de handdoeken dagelijks vervangen. Wij hebben een super vakantie gehad. Overigens de busreis first class was ook heel goed. We misten toch wel een hostess aan boord. Wij wisten dat dit er niet meer was maar solmar dit mag wel weer terug komen, dat maakt een busreis echt gezelliger en completer. Het is best een flinke reis en dit moet je zo gezellig mogelijk maken.

Foto's van klanten