Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 mei 2026
Geverifieerd
Prachtig
“ Dichtbij centrum, strand en boulevard. Heerlijk ontbijt. Wel hele kleine balkons. Heel schoon en vriendelijk personeel. “

“ Dichtbij centrum, strand en boulevard. Heerlijk ontbijt. Wel hele kleine balkons. Heel schoon en vriendelijk personeel. “
“ **** hotel Monica is een goed hotel met mooie tuin met zwembad en kinderbad gelegen op een goede locatie, 100 meter van het strand en centrum. Vriendelijk personeel, dagelijks schoongemaak kamer en een zeer uitgebreid ontbijt. “
“ Het was een zeer verzorgd hotel, met een uitgebreid ontbijt/buffet en vriendelijk personeel. Een zeer aangenaam verblijf, voor herhaling vatbaar. “

