Monica reviews

9,3
Fantastisch
3 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
66%
Goed
34%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
10
Locatie
9,0
Kindvriendelijk
10
Hygiëne
10
Faciliteiten
9,3
Decoratie
10
Personeel
10
Eten en drinken
8,6
Slaapcomfort
9,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (3)

Sorteer
0 - 3 van 3 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prachtig

Dichtbij centrum, strand en boulevard. Heerlijk ontbijt. Wel hele kleine balkons. Heel schoon en vriendelijk personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 september 2025
Geverifieerd
10

Uitstekend ****hotel

**** hotel Monica is een goed hotel met mooie tuin met zwembad en kinderbad gelegen op een goede locatie, 100 meter van het strand en centrum. Vriendelijk personeel, dagelijks schoongemaak kamer en een zeer uitgebreid ontbijt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2025
Geverifieerd
10

Alles tip top in orde!

Het was een zeer verzorgd hotel, met een uitgebreid ontbijt/buffet en vriendelijk personeel. Een zeer aangenaam verblijf, voor herhaling vatbaar.

Foto's van klanten