Fijn, rustig hotel kort aan het strand!
“ Mooi hotel, goed ontbijt. Diner kan misschien wat gevarieerder. “

“ Mooi hotel, goed ontbijt. Diner kan misschien wat gevarieerder. “
“ Ik vond het hotel, het eten en het personeel erg prettig. De locatie is top “
“ We hebben bijna 3 weken genoten van onze vakantie in hotel Best Terramarina in La Pineda aan de Costa Dorada. Het hotel is prachtig gelegen aan een fantastisch mooi schoon strand. We hebben volop genoten van het goede eten en het zeer aardige personeel, Het uitzicht van onze kamer was fantastisch dus zeezicht en werd elke dag super schoon gemaakt.Het zwembad is een beetje aan de kleine kant maar je kunt ook heerlijk zwemmen in de zee. We kregen een kamer toegewezen met een tweepersoonsbed waar we niet goed in konden slapen,de volgende dag gevraagd of we 2 losse bedden konden krijgen en het werd gelijk geregeld.We konden verhuizen naar een andere kamer. Al met al een geslaagde rustige vakantie precies wat we nodig hadden. “
“ goed eten, schoonmaak en personeel goed. transfer naar hotel een aanfluiting.( 3 straten cerder afgezet). “
“ Bij aankomst problemen met de accomodatie, doen wij niets mee/aan, moet u D-holidays bellen, nemen op 2 nummers niet op, weer gebeld, nu een een Engels sprekende man, onverstaanbaar. Uiteindelijk zelf alles moeten regelen, maar dus alles dankzij ons volhouden en hulp vanuit het hotel. Ook de transfer die onder de verantwoordelijkheid van D-reizen valt (feitelijk dus D-Holidays en eigenlijk daaronder weer SunTransfers) was slecht, 200 meter van het hotel (alle andere werden voor hun hotel afgezet!) ook bij vertrek met een zware koffer en slecht (bereisd) ter been, belachelijk, want men betaald de parkeerkosten niet, te gek voor woorden, nooit meer met D-Rezien op deze manier! Wel jammer dat dit op zich een goede review wordt, maar dat komt dan ook door het Hotel zelf, zijnde Beste TerraMaria, Dreizen verdient een halve ster, 1 is nog te veel... Heb daarom op 2 items de bijna laagste beoordeling achter gelaten, maar daar kan je zelf dus op letten. Het gaat overigens om kamers 101 en 102 “
“ Prima lokatie, kamer voor ons okay, vriendelijk personeel, loop zo vanuit hotel het strand op “
“ Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Helaas waren er veel gasten die zich onbeschoft gedroegen en naar het eten gristen. De kamers zagen er op het eerste gezicht schoon uit, maar er is ruimte voor verbetering. Wij hadden een kamer waar de ventilator buiten dag en nacht te horen was. Daarnaast was er een rioollucht die niet te harden was, afkomstig van buiten. Daarom hebben we de ramen maar kort open gehad. Het hotel kan hier niets aan doen, dit komt op veel plaatsen in Spanje voor. Als je het hotel uitloopt loop je zo het strand op. Dit was echt heerlijk. “
“ Heel fijn hotel, schoon en direct aan het strand, het ontbijt was prima veel keus en het personeel was heel vriendelijk. “
“ Er goed hotel en de ligging is uitstekend pal aan het strand. Het zwembad is klein, maar de meeste gasten gaan naar het strand. Ontbijt was heel goed en uitgebreid (we hadden logies ontbijt) maar lunch en avondeten zag er ook erg goed uit. Al met al een heel fijn hotel. “
“ Mooi, kleinschalig hotel. Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Blonde dame achter receptie spreekt veel talen en is erg behulpzaam. De manager in het restaurant spreekt zelfs wat Nederlands. Wij hadden alleen ontbijt, dat was erg uitgebreid. Maar hebben ook twee keer in het hotel diner gehad. Dat was ook heerlijk met elke dag een ander thema. La pineda is rustiger dan Salou maar er is genoeg te doen. En je kan naar Salou met de bus of taxi. Wij hebben het op de fiets gedaan. Fietsers zie je daar niet veel dus de Paden zijn wel slecht. Je ziet veel elektrische stepjes. Waterpark op loopafstand is erg leuk en pretpark met de bus goed te bereiken. Kortom erg fijne dagen gehad zowel in la pineda als in het hotel. “




