Golden Donaire Beach reviews

9,0
Fantastisch
15 reviews
93% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
73%
Goed
13%
Gemiddeld
6%
Matig
8%
Slecht
0%
8,6
Locatie
7,4
Kindvriendelijk
8,4
Hygiëne
8,2
Faciliteiten
6,6
Animatie
7,5
Decoratie
8,8
Personeel
8,6
Eten en drinken
8,2
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (15)

Sorteer
0 - 10 van 15 reviews
De Vos
Laatst bijgewerkt: 1 juni 2026
Geverifieerd
10

T was fantastisch

We hebben genoten alleen door het opnieuw inrichten waren de beachclubs nog niet open en moesten we ver lopen om een strandende te scoren en er was aan activiteiten ook niet veel open ik denk net iets te vroeg in t seizoen maar was een heerlijke luier vakantie, nu uitkijken naar de volgende

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
10

Hotel Golden donaire

Top hotel uitstekende kamer met faciliteiten vriendelijk personeel uitstekende en gevarieerde maaltijden en gezellige animatie en pal aan het strand.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2025
Geverifieerd
10

Geweldig Hotel

Sinds 2012 nu voor de 10e keer naar dit hotel geweest. En het blijft een geweldig hotel met zo n leuke en lieve personeel. 3 maanden geleden getrouwd en kregen we als felicitatie een fles champagne op onze kamer. Wat een verrassing!! Echt een aanrader dit hotel!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2025
Geverifieerd
10

Prima hotel

Het is hotel heeft mooie hotelkamers het eten was uitstekend. Alleen het zwembad was kleiner dan dat op de foto staat

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 september 2025
Geverifieerd
10

Top locatie

Alles is netjes, eten is top, service uitstekend.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 september 2025
Geverifieerd
10

Fantastisch!

Mooi hotel meteen op t strand je kunt buiten eten prachtig aan t strand. kamer is schoon en eten is heel goed en uitgebreid. De bedden zijn te smal. Leuk zwembad met fijne stevige ligbedden Er is een sauna en een klein binnenzwembad Er is elke dag entertainment zoals bingo of live muziek,voor de kinderen is er elke dag wel iets te doen

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 september 2025
Geverifieerd
8,0

Hotel Golden Donaire

Jammer dat de hele boulevard op de schop was. Moesten hierdoor helemaal omlopen. We hadden een huurauto. Sinds dit jaar is het overal betaald parkeren met een tijdslimiet. Erg irritant dat je elke keer moet bijstorten in de parkeerautomaat. Parkeren aan de straat en elke zoeken naar een plek. Tot overmaat van ramp hebben ze ook nog geprobeerd in te breken met de nodige schade tot gevolg. Op het vliegveld bij afleveren werd er dus €1600 afgeschreven van mijn creditcard Gisteren contact gehad met Sunny Cars en een schadeformulier ingevuld/gemaild. Hoop gedoe wat mijn vakantiebeleving heel snel doet vergeten. Jammer Niks ten nadele van prijsvrij of Sunny Cars Gewoon vervelend!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2025
Geverifieerd
10

Perfect

Alles perfect geregeld en leuke vakantie gehad

Baksteen
Laatst bijgewerkt: 22 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Leuk modern hotel

Mooi en net hotel, modern. Vriendelijk personeel (receptie, schoonmaak, bediening). Goed en uitgebreid ontbijt en diner. Ondanks dat wij dieet allergieën hebben was er nog genoeg keus. Wij hebben niet bij het zwembad gelegen, omdat het strand voor de deur lag, maar we zagen wel dat er altijd wat bedjes vrij waren, dus niet te druk daar. Je loopt zo het strand op. Vrij rustig, wat wij prettig vonden. Je kunt bedjes en een parasol huren, maar wij hoorden dat dat erg duur was (extern bedrijf) €35,00 voor 2 bedjes en 1 parasol. Maar je kunt op de nabij gelegen boulevard strandstoeltjes kopen voor €40 p.st. En een parasol voor nog geen tientje. Dus als je langer dan 3 dagen verblijft is dat een goede aankoop. Er zit een leuke boulevard vlakbij met leuke winkeltjes. Vond de prijzen reuze meevallen. Er zit ook een zaakje waar je een buspas kunt kopen. €10,50 voor 10 locale ritjes. En je kunt de pas voor meerdere personen gebruiken. Zeker doen! Er stoppen meerdere bussen vlakbij het hotel. Bv naar Salou, Tarragona en Port Aventura. Er zitten veel Engelsen in het hotel. Wel 90% van de mensen. Maar (in juni in ieder geval) geen vervelende overlast gevende jongeren. Er zaten jonge stellen met een baby, gezinnen met schoolgaande kids en voornamelijk 60 plussers. Bij ons was er 1 minpuntje, maar daar kon het hotel niets aan doen. We hadden een kamer aan het zwembad (6 hoog). Dit gedeelte kijkt op het tegenover liggende hotel. Daar hadden ze (bleek achteraf) het hele weekend harde muziek aan, hele dag tot ‘s avonds laat. Wij konden daardoor niet slapen. Na de 1e nacht hebben we om een andere kamer gevraagd aan de andere kant van het hotel. Was totaal geen probleem om te wisselen. We hebben een leuke vakantie gehad (ff ertussenuit zonder hubbies) en zou dit hotel zeker aanraden. Groetjes moeder (71) en dochters (42 en 47)

Foto's van klanten