Geweldig hotel
“ Kamers mooi en heel schoon, het hele hotel is schoon, personeel erg vriendelijk. Het eten is variabel en goed. Je kunt altijd aan de koks vragen om het net anders te bereiden. Als je achteruit het hotel loopt ben je zo bij het winkelgebied en het strand. Animatie variabel en leuke shows in de avond. “
