Golden Port Salou & Spa reviews

9,6
Fantastisch
29 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
87%
Goed
13%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,2
Locatie
9,2
Hygiëne
9,4
Kindvriendelijk
8,9
Faciliteiten
9,2
Decoratie
8,6
Animatie
9,5
Personeel
9,5
Eten en drinken
8,9
Slaapcomfort
9,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (29)

Sorteer
0 - 10 van 29 reviews
Ursula van Dinther
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2026
Geverifieerd
10

Geweldig hotel

Kamers mooi en heel schoon, het hele hotel is schoon, personeel erg vriendelijk. Het eten is variabel en goed. Je kunt altijd aan de koks vragen om het net anders te bereiden. Als je achteruit het hotel loopt ben je zo bij het winkelgebied en het strand. Animatie variabel en leuke shows in de avond.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
10

Klasse hotel

Mooi , net en schoon hotel. Elke ochtend , middag en avond iets te doen voor kinderen en ouderen ! Verschillende zwembaden , ook binnen , met ruimschoots ligbedden. Eten is prima, veel show cooking dus alles lekker warm. Assortiment is zeer uitgebreid.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch hotel

het is een fantastisch hotel met een geweldig personeel. Personeel van de kids club wist de namen van alle kinderen al binnen 1 dag, wat voor een persoonlijker gevoel zorgde bij de kinderen. Maar ook overige personeel maakte direct contact en liet duidelijk merken dat ze je herinnerde en evt wensen. Alles is schoon en netjes en je ziet dat er extra op details gelet werden. Zelfs de balkon werd dagelijks gepoetst. Kan niets anders aangeven dan dat het een top hotel is!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie

Hotel was perfect . Transfer ook

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 april 2026
Geverifieerd
8,0

Ontspannen vakantie

Het hotel was rustig en netjes. Personeel vriendelijk, buffet ruime keuze

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2025
Geverifieerd
10

Superverblijf

Hotel is superschoon , vriendelijk personeel, goede animatie kortom een aanrader. Wij komen zeker terug.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 september 2025
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Foto's van klanten