Ohtels Belvedere reviews

7,6
Fantastisch
26 reviews
80% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
40%
Goed
32%
Gemiddeld
8%
Matig
11%
Slecht
9%
8,7
Locatie
8,0
Hygiëne
8,3
Kindvriendelijk
7,9
Faciliteiten
7,8
Decoratie
8,4
Animatie
8,7
Personeel
7,6
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,1
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (26)

Sorteer
0 - 10 van 26 reviews
Bisback
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2026
Geverifieerd
8,0

zeer goed hotel voor 3 sterren

ligging zeer goed ;rustig en toch na enkele minuten in centrum en strand, verbinding goed naar cambrils en tarragona, is zeker zijn sterren waard, prijs en kwaliteit zeker de moeite om eens lang te gaan, alles goed geregeld door prijsvrij , transfer zeker om terug te gaan naar salou

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastish verblijf

Het is voor mij het beste hotel in Salou. Vanaf het moment dat je aankomt met de touringcar van Solmar kom je echt thuis in dit familiehotel. Het personeel is supervriendelijk en dat begint al bij de receptie van het hotel. De kamers zijn zeer comfortabel met alles wat je nodig hebt voor een goed verblijf. Je voelt je er meteen thuis. Er is overdag en in de avond altijd wat te doen bij het zwembad en in de ruimte van de bar wat betreft vermaak want dit wordt geregeld door het animatie team dat altijd voor iedereen klaar staat en ook goed overweg kan met kinderen. Er is altijd wel iets te doen in het hotel. In de avond in de bar is altijd vermaak met een DJ of orkest of een andere act. Het eten van ontbijt tot diner is heel goed en gevarieerd je hebt veel keus uit verschillende etenswaren en het smaakt allemaal heel goed. De sfeer is lekker ontspannen en je voelt je meteen thuis. Voor mij maakte ze in de bar iedere morgen een perfecte Irish coffee op een heel aparte manier. Verder kan j

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 mei 2026
Geverifieerd
10

Hotel belvedere Salou van 6 mei tot 15 mei 2026

Goede chauffeurs Goed hotel alles goed verzorgd

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 april 2026
Geverifieerd
8,0

Heerlijke trip!

Voor herhaling vatbaar! Mooi, proper hotel. Ruime kamer met alle voorzieningen. Koffie- en theefaciliteiten zouden het compleet gemaakt hebben. Het ontbijt was heerlijk, uitgebreid en super vers! Ook het diner vonden we ruim qua keuze, maar mocht wat warmer zijn. Alles was heel smaakvol. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam! De lieve dame aan de balie sprak zelfs Nederlands. Wij komen nog terug!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2025
Geverifieerd
10

Netjes en goed schoongemaakt

Hartjens
Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2025
Geverifieerd
10

Fantastisch

Mooi hotel, mooie omgeving, dichtbij port aventura, dichtbij strand en heel veel winkeltjes, eten was goed, personeel behulpzaam en vriendelijk, elke dag entertainment, fijne bedden en wanneer deur dicht is bijna muisstil

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 september 2025
Geverifieerd
8,0

Net en ruim hotel

Me kamer was vroeg vrij en de lift was lekker snel , Kamer had te veel bed 2 x 140 breed voor me alleen. Maar kwam er enkel om te slapen. Eigen douche en toillet en div electra punten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 september 2025
Geverifieerd
10

Ver boven verwachting goed hotel !!

Super schone en zeer nette kamer, uitstekend bed, niet gehorig in de nacht, mooi gerenoveerd en ruim genoeg, eten was ook gewoon prima (niet al te veel keuze, maar meer dan voldoende) en afwisselend genoeg, niet koud en goed gaar en alles werd snel aangevuld, restaurant was ook heel schoon, snelle service, goede oplettende en vriendelijke beveiliging ook. Ik vond de animatie wel wat tegenvallen (12 tm 16 sept daar) bij andere hotels was dat wel veel beter en mooier. Zeker een aanrader

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Oké

Hardwerkende schoonmakers en restaurantmedewerkers! Daarvoor petje af! Zwembad is aan de kleine kant voor de grote van het hotel. Kamers: jammer dat er maar 2 balkon stoelen zijn voor een 4 persoonskamer. Badkamer is mooi groot, voldoende ruimte. Bedden liggen prima. Lekker groot. Voldoende keuze bij het eten

Foto's van klanten