Prima hotel
“ Het is een prima hotel, het ontbijt was goed..grote bedden. De muren zijn alleen wel dun dus je hoort je buren snel... “

“ Het is een prima hotel, het ontbijt was goed..grote bedden. De muren zijn alleen wel dun dus je hoort je buren snel... “
“ Inclusief ontbijt, niet heel bijzonder maar prima. Bedden waren we heel hard, en je hoorde de buurman nog snurken. Aardige en fijne medewerkers, gast vriendelijk. Hotel ligt dichtbij het strand en boulevard. “
“ Vond het een net hotel vriendelijk personeel kamers waren schoon heerlijke douche alleen jammer was in de avond niks te doen en je kon er niks krijgen of iets te drinken savond en zwembad was veelste koud en was erg rumoerig met de Engelse houden totaal geen rekening met ander hotelgasten “
“ Het was een prettig verblijf. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Er was genoeg te doen in de omgeving ook s avonds. “