RIU Oliva Beach Resort reviews

7,1
82% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
20%
Goed
48%
Gemiddeld
13%
Matig
4%
Slecht
15%
8,4
Locatie
7,9
Hygiëne
7,7
Kindvriendelijk
7,2
Faciliteiten
5,9
Decoratie
8,8
Animatie
8,6
Personeel
7,8
Eten en drinken
6,4
Slaapcomfort
7,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (64)

Sorteer
0 - 10 van 64 reviews
Hans Golbach
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Je hebt niet in de gaten dat het zo groot is. Vriendelijk en ruim voldoende personeel. Geen wachttijden bij buffet en bars. Gebouw zowel aan buiten- als binnenzijde heeft wel veel achterstallig onderhoud nodig. Is ruim gedateerd. Mooie rustige ligging. Voldoende vertier. Eten is goed. Life cooking. Elke dag vis en vlees. 2 dagen zonder water. Niet kunnen douchen of opbje eigen wc maar de algemene wc's werden wel schoongehouden. Bij de receptie kon je flessen water krijgen. Al met al een fijne vakantie.

Luining
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
10

Prijs/kwaliteit heel goed.

Eten was lekker met veel keuze. Kamers beetje oud maar heel schoon. Prima zwembad en animatie. Aan schone zee en strand. Bijzonder vriendelijk personeel. Aanrader!!!!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 maart 2026
Geverifieerd
10

Prima prijs/kwaliteit verhouding en fantastische ligging.

door gebrek aan renovatie mogelijkheden (hoorden we) een beetje oudbollig hier en daar wat schade. Maar de ligging en de mensen die er werken maken alles goed. Wat een fijn personeel, die je erg welkom voelen. Het hoofdgebouw met zwembad/bar/avond show is heel gezellig en hoewel vol geboekt geen rijen.

Zwiep
Laatst bijgewerkt: 10 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Perfecte locatie om te verblijven.

Ons verblijf bij Olivia Beach Resort was over het algemeen erg prettig, vooral door de fantastische ligging van het resort. Het is echt een ideale uitvalsbasis om van zon, zee en de omgeving te genieten. Het resort zelf is hier en daar wel wat verouderd, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de verzorging en het personeel. De medewerkers verdienen echt een dikke 10: ze zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam, niets lijkt hen te veel. De appartementen waarin wij verbleven waren goed en netjes, al is de inrichting vrij eenvoudig. Maar eerlijk is eerlijk: je bent er toch vooral om van het mooie weer en de omgeving te genieten, dus veel tijd breng je er niet door. De zwembaden zijn prima en bieden genoeg ruimte om te ontspannen. De omgeving rond de ligbedden zou echter wat vaker en grondiger schoongemaakt mogen worden; er lag soms vuil dat meerdere dagen bleef liggen. De zwembadbars zijn een leuke toevoeging en het aanbod aan drankjes is ruim, dus voor een verfrissend drankje hoef je nooit ver te zoeken. Zouden we hier nog eens terugkomen? Zeker wel. Vooral vanwege de geweldige ligging nemen we de kleine minpunten graag voor lief.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Opknapbeurt nodig,maar verder prima

Hotel en naastgelegen appartementen hebben echt dringend onderhoud nodig. Stopcontacten los, losse tegels in badkamer, gebarsten wastafel, badkuip gescheurd, meubels in slechte staat en ga zo maar door. Dat staat een fijne vakantie echter niet in de weg. Eten is prima, personeel erg vriendelijk en de schoonmaakploeg maakt de kamers keurig schoon. Zwembad is ook niks mis mee. Ligging is fantastisch, direct aan het strand!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 februari 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk

Mooie locatie, verzorging top en super vriendelijk personeel!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 december 2025
Geverifieerd
6,0

Voor ons geen 2e keer daar

Accomodatie was geen probleem, eten wel. Beide ziek geworden

Van Gaalen
Laatst bijgewerkt: 16 november 2025
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Korte vakantie

Vriendelijk personeel, entertainment voor elk wat wils, alles heel schoon (ook het zwembad), het eten super goed (zoveel keus) en wordt goed aangevuld. Het hotel zelf heeft wel wat onderhoud nodig, maar ondanks dat was het een super weekje voor ons

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 september 2025
Geverifieerd
8,0

Iets verouderd maar uitstekende verzorging

Mijn partner en ik zijn in september 8 dagen in dit hotel geweest. Puur voor even niets te moeten, zon, strand, zee en geheel verzorgd. Wij zaten in het Annex gedeelte. We hadden al in reviews gelezen dat het hotel verouderd is, maar wel schoon. Dat klopt ook. Alhoewel het ons reuze meeviel. Alles wordt de hele dag schoongemaakt, de kamers, rond het zwembad, de paden, de tafeltjes, binnen en buiten. De mooie tuinen rond complex mooi onderhouden. Al het personeel is vriendelijk en werken hard om het jou naar de zin te maken. Je hebt een mooi zwembad bij het annex gedeelte en een restaurant. Deze zijn doorgaans veel rustiger en knusser. En je hebt een groot zwembad en restaurant bij het hoofdgebouw. Daar vind alle animatie plaats en staat de muziek iets luider. Voor ieder wat wils dus. Lekkere ligstoelen. Badlakens voor zwembad of strand mag je gratis bij de receptie halen om te lenen. Ik zelf heb het meest gebruik gemaakt van de yogalessen in de ochtend 10.30 uur. Heerlijk! En je zit

Foto's van klanten