Goed, maar er zijn wel verbeterpunten
“ Onze week in dit hotel was prima, het was heel rustig in het hotel. Het eten kon beter, vaak waren dingen koud geworden. Ook het eten bij de snackbar: de patat, hamburgers, pizza en hotdogs waren vaak koud. Ook de schoonmaak van de kamer kon echt beter. Ik denk dat alleen de handdoeken vervangen werden en het bed opgemaakt, verder werd er helaas niet schoongemaakt. Er lagen haren op de grond, die er de hele week gelegen hebben. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben er een dag een auto gehuurd en dat ging heel goed. We kregen een nieuwe Kia Picanto mee. Het hotel ligt wat afgelegen, maar dat stond al in de beschrijving. Er is wel een shuttle bus naar het strand. Het is ook te lopen, dat is ongeveer 2 km. We hebben een heerlijke week gehad, maar zouden niet nog een keer voor dit hotel kiezen. “




