Drago Park by Pierre & Vacances (ex Club Hotel Drago Park) reviews

8,0
Fantastisch
41 reviews
90% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
33%
Goed
56%
Gemiddeld
3%
Matig
3%
Slecht
5%
6,5
Locatie
8,3
Hygiëne
8,5
Kindvriendelijk
7,8
Faciliteiten
8,0
Decoratie
6,3
Animatie
8,6
Personeel
7,5
Eten en drinken
7,4
Slaapcomfort
7,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (41)

Sorteer
0 - 10 van 41 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Goed, maar er zijn wel verbeterpunten

Onze week in dit hotel was prima, het was heel rustig in het hotel. Het eten kon beter, vaak waren dingen koud geworden. Ook het eten bij de snackbar: de patat, hamburgers, pizza en hotdogs waren vaak koud. Ook de schoonmaak van de kamer kon echt beter. Ik denk dat alleen de handdoeken vervangen werden en het bed opgemaakt, verder werd er helaas niet schoongemaakt. Er lagen haren op de grond, die er de hele week gelegen hebben. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben er een dag een auto gehuurd en dat ging heel goed. We kregen een nieuwe Kia Picanto mee. Het hotel ligt wat afgelegen, maar dat stond al in de beschrijving. Er is wel een shuttle bus naar het strand. Het is ook te lopen, dat is ongeveer 2 km. We hebben een heerlijke week gehad, maar zouden niet nog een keer voor dit hotel kiezen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Prima

Een prima hotel alleen weinig te doen in de omgeving eten is goed en vers meestal alleen vaak eentonig, verder een schoon hotel met vriendelijke medewerkers een goed zwembad en leuke barretjes

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Prachtig schoon complex, eten minder

Prachtige accommodatie, schoon, lekkere bedden, prima kamer. Heerlijke douche. Het eten viel tegen. Weinig gevarieerd, niet warm. Kwalitatief eigenlijk best slecht. Daarnaast was servies en bestek vaak op of niet schoon.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Goed vertoeven....

Iets gedateerd, maar voor de rest niks mis mee, knappe kamers, goed bed, zeer veel keus kwa eten, al mag dat soms wel warmer zijn... bedjes bij het zwembad te weinig, en veel waren er stuk, jammer Dit was onze 2xe keer misschien nog wel een keer.....

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 december 2025
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie

Prettige kamers, goed onderhouden, vriendelijk personeel, leuk animatie team, ruime keuze in eten en drinken. Al om al een top vakantie!

Van Eekelen
Laatst bijgewerkt: 7 maart 2025
Geverifieerd
10

Was keurig in orde.

Hotel was schoon ,netjes,heel goed eten ,zeer schoon. Zwembad keurig. Al met al goed.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 maart 2025
Geverifieerd
8,0

Goed voor een weekje

Het park is wat gedateerd maar wij vonden dat totaal niet storend. Het personeel is netjes en het park, de kamers en het zwembad (verwarmd) worden zeer net onderhouden. De standaard kamer was ruim en de indeling van het park is slim bedacht met het zwembad in het midden zodat iedereen mooi uitzicht heeft. Het eten was goed. Niet alles is even warm maar er was voldoende keuze. De animatie is vrij kinderlijk en de avond animatie voor volwassen is echt op Engelsen gericht. Het animatieteam probeert er echter een feestje van te maken al was niet elk lid even enthousiast. We hebben ons prima vermaakt en heerlijk genoten van het mooie weer.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 november 2024
Geverifieerd
8,0

mooi hotel

Foto's van klanten