Prachtige kamers
“ Mooi gerenoveerd hotel met fijne kamers. Eten is prima maar simpel en veel hetzelfde, verwacht geen hoogstandje. Wel erg lief én behulpzaam personeel. Strand met eettentjes, supermarkt, restaurantjes en boulevard om de hoek. (En heerlijke pizzaria binnen 5min) Echt ideale ligging! Prachtig strand en zee, verhuur 2 bedjes en parasol hele dag 18,-. Bedjes bij zwembad vaak tóch het vreselijke ‘handdoeken leggen’ en niet alle bedjes in de zon. Wij waren gelukkig niet in het hoogseizoen. Dan lijkt de eetzaal én zwembad wat ‘te klein’ maar nu geen last van gehad. Bali-bedden tegen meerprijs beschikbaar met prachtig uitzicht op zee 25,- Poezen lopen en op het park maar zijn niet tot last als je ze niet voert. Duiven wel wat brutaal, maar heb je enkel last van op het buitenterras. “



