Sol Fuerteventura Jandía - All Suites reviews

7,0
77% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
77%
Gemiddeld
0%
Matig
23%
Slecht
0%
8,4
Locatie
8,4
Hygiëne
6,7
Kindvriendelijk
8,8
Faciliteiten
9,0
Decoratie
6,5
Eten en drinken
8,4
Personeel
8,5
Slaapcomfort
7,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (5)

Sorteer
0 - 5 van 5 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Prachtige kamers

Mooi gerenoveerd hotel met fijne kamers. Eten is prima maar simpel en veel hetzelfde, verwacht geen hoogstandje. Wel erg lief én behulpzaam personeel. Strand met eettentjes, supermarkt, restaurantjes en boulevard om de hoek. (En heerlijke pizzaria binnen 5min) Echt ideale ligging! Prachtig strand en zee, verhuur 2 bedjes en parasol hele dag 18,-. Bedjes bij zwembad vaak tóch het vreselijke ‘handdoeken leggen’ en niet alle bedjes in de zon. Wij waren gelukkig niet in het hoogseizoen. Dan lijkt de eetzaal én zwembad wat ‘te klein’ maar nu geen last van gehad. Bali-bedden tegen meerprijs beschikbaar met prachtig uitzicht op zee 25,- Poezen lopen en op het park maar zijn niet tot last als je ze niet voert. Duiven wel wat brutaal, maar heb je enkel last van op het buitenterras.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
8,0

Sol jandia more jable

Veel duitse pensionadas Hotel is oke niet top Ontbijt prima, warm eten mwah More jable is weinig te doen, wel relax Eiland tour is asn te bevelen om eea te zien of te doen Boottocht naar dolfijnen aanrader

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Schoon, goede locatie, lekker eten en , behalve de wat oudere dame bij de receptie in de avonddienst die voor een negatieve check in zorgde, supervriendelijk en behulpzaam personeel. Ik had gevraagd om mindervalidenkamer en dat was allemaal supergoed geregeld. Kon met gehuurde scootmobiel in lift en kamer.

Van Der Plas
Laatst bijgewerkt: 23 april 2025
Geverifieerd
4,0

voor die prijs kan het beter

Geen topper, maar niet ontevreden

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2019
7,0

Vriendelijke en net hotel

Het personeel is vriendelijk en werkt hard om het zo schoon en gezellig mogelijk te maken. De kamers zijn schoon maar erg gedateerd, bedden zijn zeker aan vervanging toe.

Foto's van klanten