fijne vakantie
“ eten wat minder en anematie slecht hoofzakelijk italans “

“ eten wat minder en anematie slecht hoofzakelijk italans “
“ Het hotel ligt pal aan de prachtige blauwe zee, wel wat afgelegen maar de bus en taxi staan dichtbij De kamers zijn ruim en netjes, goed onderhouden en prima bedden. De toiletten in het hotel zijn redelijk maar wat er vies is doen de mensen toch echt zelf, zoals papier op de grond of zoveel in het toilet gooien dat het niet doorspeelt. Het eten is prima, veel keus en ter plekke klaargemaakt. Zwembaden wat koud, wel groot, en regelmatig werd er gedweild om de boel netjes te houden Over de animatie geen oordeel, wij vermaakten ons zelf Personeel over algemeen vriendelijk, af en toe iemand niet maar ja Al met al dus goed “
“ Top accommodatie, alles netjes en elke dag schone handdoeken. Het eiland zelf vind ik niet erg aantrekkelijk “
“ Een mooi hotel met een heerlijk zwembad en aan een super mooi steand. De huurauto was super geregeld en het parkeren bij het vliegveld ook. “
“ prachtig hotel, heerlijk eten, veek faciliteiten “
“ Prima hotel. Keurig netjes schoongehouden. Veel en erg vriendelijk personeel. “
“ Prachtig aangelegd, alles erg schoon, vriendelijk en attent personeel!! Goed eten en genoeg keus, relaxte sfeer, direct aan zee met mooi strand. Heerlijke zwembaden en heerlijke bedden. In de nabije omgeving is niets te doen maar met de taxi ben je binnen 10 minuten bij de leuke boulevard van Morro Jable. Deel van het resort werd gerenoveerd dus we weten niet hoe het is als alles volledig bezet is. Wij mochten nu gebruik maken van alle gedeelten van het restaurant wat geweldig was aangezien we met een grote groep waren. “
“ Enigszins gedateerde kamers met uitstekende bedden en gratis kluisje en strandhanddoeken. Prachtige zwembaden waarvan 1 verwarmd. Nadeel is dat er veel hoogteverschil is tussen strand, kamers receptie en restaurants. Kwaliteit van het eten is erg goed, geen wachtrijen en plaatsen genoeg. “
“ . “



