Fijne plek om tot rust te komen
“ Een fijn gerenoveerd appartementencomplex. Mooie tuintje rondom de appartementen. Appartement zelf, super schoon, fijne bedden. Zelfs helemaal achterin op het complex is het super verblijven met ruim terras. Het zwembad is schoon, goed toegankelijk en veel lichtbedden, hier geen reserveringen met handdoeken neerleggen. Wel is er een gemis om tussen de middag daar zelf even te lunchen, of iets te drinken. De ruimte hebben ze er wel voor. Een negatief puntje voor ons was, dat het hotel waar we gebruik van zouden mogen maken, gesloten was voor flinke verbouwing. Dus geen restaurant met zeezicht, receptie beperkt aanwezig. Het restaurant Marabu om de hoek heerlijke gerechten, maar na twee dagen ook wel gezien. Je hebt echt een auto nodig om bij restaurantjes te kunnen komen. “




