Verouderd hotel, toe aan vervanging of renovatie.
“ Hotel is erg verouderd, is echt toe aan renovatie dan wel vernieuwing, veel schimmels, scheuren, losliggende tegels etc. Ook bij bepaalde trappen, de leuning is los, waardoor je makkelijk kan vallen. Hotel was de eerste paar dagen een doolhof, we verbleven op de 5e verdieping, dezelfde verdieping als het restaurant, echter moesten we altijd via 4 of 6 naar het restaurant. Eten was prima, veel keuze, niet altijd de gewenste temperatuur (was dan al afgekoeld) Personeel over het algemeen vriendelijk, entertainment was top, schoonmaak was wisselend. Receptie waren minder vriendelijk, ook niet echt behulpzaam. Strand was prima, te bereiken met een lange trap, wat dan ook in de tekst beschreven staat. Wat wel wat minder was, is het enorme aantal nudisten. Een eind verder links (niet perse gelinkt aan het hotel) Was een nudisten plek (denk ik) echter liepen ze overal. Had dat graag geweten, zodat we konden kiezen of we dan wel dit hotel zouden nemen. En daarnaast enigzins wat metale voorbereidingen konden treffen. Entertainment was leuk, goede activiteiten en interacties. Ook in de avond een vullend programma. Erg veel muggen en kakkerlakken aanwezig. Wij hadden een huurauto, hiermee konden we het hele eiland over. Geen auto? Geen probleem, bushalte voor het hotel. Niet echt in een actief gebied, het 1e centrum lag op ongeveer 10 minuten met de auto rijden. “




