SBH Club Paraiso Playa reviews

6,5
65% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
10%
Goed
43%
Gemiddeld
15%
Matig
25%
Slecht
7%
7,0
Locatie
7,3
Hygiëne
7,4
Kindvriendelijk
6,6
Faciliteiten
6,3
Decoratie
6,8
Animatie
8,0
Personeel
7,3
Eten en drinken
7,2
Slaapcomfort
6,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (28)

Sorteer
0 - 10 van 28 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Verouderd hotel, toe aan vervanging of renovatie.

Hotel is erg verouderd, is echt toe aan renovatie dan wel vernieuwing, veel schimmels, scheuren, losliggende tegels etc. Ook bij bepaalde trappen, de leuning is los, waardoor je makkelijk kan vallen. Hotel was de eerste paar dagen een doolhof, we verbleven op de 5e verdieping, dezelfde verdieping als het restaurant, echter moesten we altijd via 4 of 6 naar het restaurant. Eten was prima, veel keuze, niet altijd de gewenste temperatuur (was dan al afgekoeld) Personeel over het algemeen vriendelijk, entertainment was top, schoonmaak was wisselend. Receptie waren minder vriendelijk, ook niet echt behulpzaam. Strand was prima, te bereiken met een lange trap, wat dan ook in de tekst beschreven staat. Wat wel wat minder was, is het enorme aantal nudisten. Een eind verder links (niet perse gelinkt aan het hotel) Was een nudisten plek (denk ik) echter liepen ze overal. Had dat graag geweten, zodat we konden kiezen of we dan wel dit hotel zouden nemen. En daarnaast enigzins wat metale voorbereidingen konden treffen. Entertainment was leuk, goede activiteiten en interacties. Ook in de avond een vullend programma. Erg veel muggen en kakkerlakken aanwezig. Wij hadden een huurauto, hiermee konden we het hele eiland over. Geen auto? Geen probleem, bushalte voor het hotel. Niet echt in een actief gebied, het 1e centrum lag op ongeveer 10 minuten met de auto rijden.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
8,0

We zijn in april geweest. Prima hotel. Nette kamer, prachtig uitzicht op de zee. In het hotel was wel iets van animatie, maar duurde maar kort. Vanaf 22.30 uur niets meer te beleven in het hotel. We zijn met een groep vriendinnen geweest die op zoek waren naar wat gezelligheid, maar in het hotel was dat niet te vinden. Het hotel ligt vrij afgelegen, dus je kan nergens heen lopen, wel met de taxi. Maar ook in de omgeving geen bruisende stadjes. Ga je voor een absolute rust vakantie, zit je hier goed. De zwembaden zijn goed, alles mooi onderhouden. De zee is prachtig alleen wel veel trappen naar beneden lopen om daar te komen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Gedateerd maar schoon

Ik verwachtte niet veel gezien de reviews maar het viel erg mee. De kamer is erg schoon, bed lag goed. Alleen nog dekens en lakens. Buffet is goed verzorgd. De lift blijft af en toe hangen. Wifi alleen goed in bepaalde ruimtes. Mensen waren erg vriendelijk

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 februari 2026
Geverifieerd
4,0

Matig Hotel/ resort

Locatie is prachtig, gebouw wat gedateerd. Eten, drinken ronduit slecht! Medewerkers ongeïnteresseerd.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 december 2025
Geverifieerd
2,0

Onvoldoende, niet tevreden

Direct bij aankomst al een kamerswitch aangevraagd, was niet mogelijk. Ook de reisorganisatie direct geinformeerd. UIteindelijk is er geen oplossing gekomen en heb ik zelfs uit eigen geld een ander hotel moeten boeken...

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 december 2025
Geverifieerd
10

Goede vakantie

Animatie team was perfect, alles was ok

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2025
Geverifieerd
4,0

Oud hotel, toe aan renovatie

Oud hotel, is wel toe aan een update. 1 van de liften was vaak dat hij het niet meer deed. Echt toe aan vervanging Zwembad bodem miste veel tegels. Dit hotel moet echt gerenoveerd worden.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2025
Geverifieerd
4,0

Vervallen oud hotel

De beschrijving komt niet overeen. Zo is er geen sauna en jacuzzi. Fitnes ruimte is beperkt en vervallen en hangen kinderen daar rond om te spelen. Voor koffie betaal je 1 euro, anders is het niet te drinken. Hotel was geen 4 sterren waardig, maar eerder 2. Er is een trap dat erg hoog is naar boven, dit is voor mensen met been klachten niet te doen. In de omgeving is niks te doen op loopafstand. Wij hebben zoveel kakkerlakken gezien.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 april 2025
Geverifieerd
8,0

Prima locatie, wel wat ver van het vertier

Groot en netjes complex met 3 zwembaden (onverwarmd) die in april nog te koud waren. Direct aan prachtig blauwe zee. All inclusive concept prima! Aardig personeel, elke dag schone nette kamer. Niets te klagen dus, behalve de sterke wind op dit windeiland! Strand was daarom ook nog niet echt te doen.

Foto's van klanten