FBC Fortuny Resort reviews

8,3
Fantastisch
44 reviews
94% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
36%
Goed
48%
Gemiddeld
9%
Matig
7%
Slecht
0%
7,7
Locatie
6,9
Kindvriendelijk
8,4
Hygiëne
8,1
Faciliteiten
7,7
Decoratie
9,2
Personeel
7,1
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (44)

Sorteer
0 - 10 van 44 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie

Wij hebben een heerlijke week gehad . Heel erg vriendelijk personeel We hadden huisje met uitzicht op het zwembad Een aanrader voor een week ,je komt echt helemaal tot rust

Molenaar
Laatst bijgewerkt: 4 april 2026
Geverifieerd
10

Relaxen

Rustig en leuk appartementen complex. Goede locatie voor relax vakantie voor volwassenen. Veel lichtplekken bij zwembad en vriendelijk personeel. Bus en taxi op loopafstand richting strand en restaurants.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 april 2026
Geverifieerd
10

Geweldig net en rustig resort

Heerlijke accommodatie, rustig, schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen gedoe met ligbedden bij zwembad. Badlakens aanwezig. Centraal gelegen voor wandeling naar Playa del Ingles en Meloneras.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 maart 2026
Geverifieerd
10

Maspalomas Fortunity

Heerlijke bungalow, heel schoon, heerlijke bedden. Personeel vriendelijk, goede service. Badhanddoek krijg je bij de receptie, handdoeken en wissel regelmatig in het huisje. Ligbedden bij de bungalow en bij het zwembad, dus je kan altijd in de zon liggen. Zwembad fantastisch. Rustig op het resort. Winkeltje en receptie 24 uur open! Restaurant gezellig en goed voor een snelle hap. Ontbijt zou ik niet meer doen daar..... Supermarkt verder is 5 min lopen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Verblijf is goed, ontbijt een beetje eenvoudig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 februari 2026
Geverifieerd
6,0

Parkeren, transfer per connexionbus 300 naar Schiphol, vliegen naar Gran Canaria en retour

Parkeren, transfer per connexionbus 300 naar Schiphol, vliegen naar Gran Canaria en retour

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 januari 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn en rustig kleinschalig resort

Ontbijt met een simpele kaart was echt goed. De ontvangst en personeel erg behulpzaam. Bedden in het appartement waren prima en goed, het is iets wat gedateerd, maar prima functioneel Weinig tot geen overlast van verkeer. Ik zeg een dikke 👍🏻

Braham
Laatst bijgewerkt: 23 december 2025
Geverifieerd
8,0

fantiastisch

heerlijk rustig complex

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 december 2025
Geverifieerd
8,0

Was een mooie vakantie.

Vriendelijk resort ,personeel altijd behulpzaam indien nodig , alles goed geregeld . Taxi en bussen vlakbij . Naar onze zin gehad dus voor herhaling vatbaar .

Foto's van klanten

Ingang van het resort