Abora Continental by Lopesan Hotels reviews

8,3
Fantastisch
210 reviews
95% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
38%
Goed
49%
Gemiddeld
6%
Matig
3%
Slecht
4%
8,4
Locatie
8,9
Hygiëne
8,0
Kindvriendelijk
8,2
Faciliteiten
8,4
Decoratie
7,7
Animatie
9,0
Personeel
8,1
Eten en drinken
8,6
Slaapcomfort
8,1
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (210)

Sorteer
0 - 10 van 210 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Zwembad

Heerlijk hotel mooi zwembad en goed eten en drinken alleen geen uitzicht op zwembad.

Emma
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
10

Uitstekend hotel!

Goede locatie, vlakbij boulevard en strand, aardog personeel, schone kamer, heerlijk gevarieerd eten.

Van Den Nieuwenhof
Laatst bijgewerkt: 24 mei 2026
Geverifieerd
10

Super vakantie

Goed eten,vriendelijk personeel, fijne kamer ,alles netjes en schoon Fijne zwembaden goeie koffie en drankjes We hebben een fijne vakantie gehad

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
10

Super fijn hotel

We hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Gastvrij en vriendelijk personeel en goede buffetten. Een handdoeken beleid bij het zwembad waar ook echt op werd gecontroleerd. Goed geregeld dus.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
8,0

gewoon en goed

mooi hotel vriendelijk en correct personeel mooie ligging, voor herhaling vatbaar

Arnold
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
10

Lekker uitgerust.

Voor 3 sterren een prima hotel, eten was voor ons goed en all inclusief met lokale dranken en bier + wijn was goed geregeld. Hotel ligt nabij winkeltjes/restaurantjes/strand en ook voorzieningen als apotheek zijn vlakbij. Voor de jeugd is het misschien iets minder, in het zwembad mag enkel gezwommen worden, met een bal of luchtbed is er geen toegang. Animatie is de gehele dag aanwezig behalve op maandag. Enig minpuntje, kamers zijn wat klein en gehorig. Goede vakantie gehad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 april 2026
Geverifieerd
10

Super hotel, genoten

Hotel was netjes, personeel erg vriendelijk, top animatie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 april 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn verblijf

Wel wat minpuntjes; Eten teveel hetzelfde , weinig variatie Muziek veel te hard bij de zwembaden en ‘s avonds Te weinig parasols en bedjes bij de zwembaden

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 april 2026
Geverifieerd
10

Uitstekende locatie in alle denkbare opzichten.

Heerlijke kamer, goede faciliteiten, uitstekende buffetten, nabij de boulevard en winkels.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Prijs en kwaliteit prima!

Foto's van klanten