Zwembad
“ Heerlijk hotel mooi zwembad en goed eten en drinken alleen geen uitzicht op zwembad. “

“ Heerlijk hotel mooi zwembad en goed eten en drinken alleen geen uitzicht op zwembad. “
“ Goede locatie, vlakbij boulevard en strand, aardog personeel, schone kamer, heerlijk gevarieerd eten. “
“ Goed eten,vriendelijk personeel, fijne kamer ,alles netjes en schoon Fijne zwembaden goeie koffie en drankjes We hebben een fijne vakantie gehad “
“ We hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Gastvrij en vriendelijk personeel en goede buffetten. Een handdoeken beleid bij het zwembad waar ook echt op werd gecontroleerd. Goed geregeld dus. “
“ mooi hotel vriendelijk en correct personeel mooie ligging, voor herhaling vatbaar “
“ Voor 3 sterren een prima hotel, eten was voor ons goed en all inclusief met lokale dranken en bier + wijn was goed geregeld. Hotel ligt nabij winkeltjes/restaurantjes/strand en ook voorzieningen als apotheek zijn vlakbij. Voor de jeugd is het misschien iets minder, in het zwembad mag enkel gezwommen worden, met een bal of luchtbed is er geen toegang. Animatie is de gehele dag aanwezig behalve op maandag. Enig minpuntje, kamers zijn wat klein en gehorig. Goede vakantie gehad. “
“ Hotel was netjes, personeel erg vriendelijk, top animatie. “
“ Wel wat minpuntjes; Eten teveel hetzelfde , weinig variatie Muziek veel te hard bij de zwembaden en ‘s avonds Te weinig parasols en bedjes bij de zwembaden “
“ Heerlijke kamer, goede faciliteiten, uitstekende buffetten, nabij de boulevard en winkels. “




