allsun Lucana reviews

8,1
Fantastisch
91 reviews
91% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
36%
Goed
47%
Gemiddeld
8%
Matig
9%
Slecht
0%
8,4
Locatie
8,6
Hygiëne
5,6
Kindvriendelijk
8,0
Faciliteiten
7,7
Decoratie
6,5
Animatie
8,8
Personeel
7,9
Eten en drinken
7,6
Slaapcomfort
7,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (91)

Sorteer
0 - 10 van 91 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Verzorgd hotel

Prima verhouding prijs kwaliteit.

Overhage
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
10

Vakantie: mei 2026.

Onze ervaring in dit hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 februari 2026
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 december 2025
Geverifieerd
8,0

Hotel Lucana Playa del Ingles

Fijn hotel, niet te groot, goed eten, top personeel, goed entertaiment. In winter wat weinig zonnige ligplaatsen, maar wel gezellig. Mooie poolbar, verwarmt zwembad, mooie aangelegd terrassen tuin.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 november 2025
Geverifieerd
8,0

Duits bejaardentehuis

Volledig op duitse ouderen gericht

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 november 2025
Geverifieerd
10

Fantastische vakantie in Hotel Allsun Lucana

We zijn een week in Hotel Allsun Lucana geweest. Dit is een eerste all-inclusive ervaring geweest die we niet snel zullen vergeten. Mooi hotel, prima accommodatie. Het eten is werkelijk van hoge klasse. Het personeel is erg vriendelijk en iedereen doet erg zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Het is er zoals je van een 4 sterren hotel mag verwachten goed toeven. Het hotel is voornamelijk gericht op de Duitse toerist. Er wordt veel Duits gesproken, maar dat heeft ons niet gestoord. Het zou ons niet tegenhouden om nog eens in een Allsun Hotel te verblijven. Als ik dan toch iets negatiefs zou moeten zeggen. Dan zou dat de matrassen waren slecht. En dat was wel jammer.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Degelijk hotel

Denkers
Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2025
Geverifieerd
10

Goed Hotel

Een schoon hotel met een prachtige tuin. De kamer was niets mis mee, behalve dat we geen balkon hadden. Dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Foto's van klanten