Jardín del Atlántico reviews

6,8
79% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
9%
Goed
62%
Gemiddeld
9%
Matig
2%
Slecht
18%
7,9
Locatie
7,1
Kindvriendelijk
7,4
Hygiëne
7,2
Faciliteiten
6,9
Decoratie
8,0
Personeel
6,9
Eten en drinken
6,8
Slaapcomfort
7,1
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (48)

Sorteer
0 - 10 van 48 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Heerlijke vakantieplek

Prachtige locatie. Vlakbij winkels, Bars en strand. In het weekend veel locals maar gelukkig zijn er 3 zwembaden waardoor je alsnog voldoende ruimte hebt. Handdoekje leggen is daar echt niet nodig. Luxe appartement. Ook dat heeft wat gebreken. Zo sloot de badkamer deur niet omdat deze niet juist was gemonteerd en zat er speling in de balkonleuning op de 5e etage Maaltijden: Ontbijt en Lunch heel gevarieerd en goed. Avondmaaltijd was kwalitatief minder

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 april 2026
Geverifieerd
8,0

Prijs-kwaliteit ok

Onthaal zeer vriendelijk, kamer wijziging zonder problemen. Eten was ook zeker lekker, vooral ontbijt en avondeten. We hadden een all-inclusive maar dat vond ik nu niet de moeite. De snacks zeer pover en voor vele dranken moet je alsnog bijbetalen. Appartement ok, om de 2 dagen wordt het gepoetst en krijg je verse lakens/handdoeken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 april 2026
Geverifieerd
8,0

kom hier al jaren

je word altijd heel warm welkom geheten en ik krijg altijd de kamer die ik graag wil

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 maart 2026
Geverifieerd
6,0

voldoende

Standaard appartement voldoet aan de eisen die je verwacht van dit soort accommodatie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Prima accomodatie

Het hotel is wat ouder en dat is te zien, maar vonden wij helemaal geen probleem. We waren er 11 dagen en zagen elke dag mensen aan het werk waren om dingen op te knappen of opnieuw te verven. De tuin rondom het hotel werd goed bijgehouden en het zwembad werd elke dag ontdaan van viezigheid wat er in gewaaid was. Er zijn 3 zwembaden en een soort watertuin voor kinderen met glijbaan. Rond de zwembaden waren ruim voldoende ligstoelen beschikbaar. De ligging van het hotel is ideaal, 4 minuten lopen en je staat op de boulevard en een trap naar beneden sta je op het strand van een kleine baai. Op woensdqg en zaterdag ochtend is er op het plein voor het hotel markt tor een uur of 2 met heel veel kraampjes met souvenirs, tassen en kleding. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en heel behulpzaam als je een vraag hebt. Misschien hadden we het gemist bij het boeken, maar het blijkt dat je bij halfpension je drinken moet kopen bij het diner. Water is wel gratis en bij het ontbijt is het ook gratis. Er staat tijdens het diner wel een bordje dat drinken niet gratis voor halfboard, maar dat hadden we over het hoofd gezien. We werden de volgende ochtend hierop vriendelijk geattendeerd door het personeel. Het onbijt is elke ochtend hetzelfde, maar zeer gevarieerd zodat je wel steeds wat anders kunt kiezen. Er is keuze uit een zeer gevarieerd aanbod zoet en hartig en zuivel. Alles wordt ook snel weer aangevild als het op is. Het diner is wel elke avond anders en ook hier is weer voor elk wat wils, zowel voprgerecht, hoofdgerecht en dessert. Als je geen hoge eisen aan luxe stelt en tevreden bent met goede functionaliteit zit je hier prima!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 maart 2026
Geverifieerd
10

Fantastische en gezellige accommodatie

We komen er al bijna 10 jaar. Leuke zwembaden en veel bekenden.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 februari 2026
Geverifieerd
2,0

Luidruchtig

Aan voorzijde zeer luidruchtig. Hotel reageert niet op meerdere e-mails om een kamer aan achterzijde!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Groot,wat ouder hotel, maar goede ligging.

Appartement klein, wat ongezellig, maar met leuk balkon. Vier zwembaden met een verwarmd bad, waar ik veel gebruik van heb gemaakt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 december 2025
Geverifieerd
6,0

Appartement prima maar niet aan de cafés kant straat kan om te zitten hele vakantie muziek tot ‘s nachts 04 uur

Mooie zwembad bar kan je eten drinken mooie bad voor de kleintjes en super ontbijt voor 10 euro

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 november 2025
Geverifieerd
8,0

Schoon, vriendelijk personeel.

Foto's van klanten