“ Het hotel is wat ouder en dat is te zien, maar vonden wij helemaal geen probleem. We waren er 11 dagen en zagen elke dag mensen aan het werk waren om dingen op te knappen of opnieuw te verven. De tuin rondom het hotel werd goed bijgehouden en het zwembad werd elke dag ontdaan van viezigheid wat er in gewaaid was.
Er zijn 3 zwembaden en een soort watertuin voor kinderen met glijbaan. Rond de zwembaden waren ruim voldoende ligstoelen beschikbaar.
De ligging van het hotel is ideaal, 4 minuten lopen en je staat op de boulevard en een trap naar beneden sta je op het strand van een kleine baai. Op woensdqg en zaterdag ochtend is er op het plein voor het hotel markt tor een uur of 2 met heel veel kraampjes met souvenirs, tassen en kleding.
Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en heel behulpzaam als je een vraag hebt.
Misschien hadden we het gemist bij het boeken, maar het blijkt dat je bij halfpension je drinken moet kopen bij het diner. Water is wel gratis en bij het ontbijt is het ook gratis. Er staat tijdens het diner wel een bordje dat drinken niet gratis voor halfboard, maar dat hadden we over het hoofd gezien. We werden de volgende ochtend hierop vriendelijk geattendeerd door het personeel.
Het onbijt is elke ochtend hetzelfde, maar zeer gevarieerd zodat je wel steeds wat anders kunt kiezen. Er is keuze uit een zeer gevarieerd aanbod zoet en hartig en zuivel.
Alles wordt ook snel weer aangevild als het op is. Het diner is wel elke avond anders en ook hier is weer voor elk wat wils, zowel voprgerecht, hoofdgerecht en dessert.
Als je geen hoge eisen aan luxe stelt en tevreden bent met goede functionaliteit zit je hier prima! “