Goed hotel
“ Bij aankomst in hotel zeer vriendelijk aan receptie ,proppere kamers ,en een zeer uitgebreid ontbijt buffet zeker een aanrader. Heel leuke buurt alsook winkels ,restaurantjes, en bar . Leuke vakantie gehad wij komen terug 😄👍👌 “

“ Bij aankomst in hotel zeer vriendelijk aan receptie ,proppere kamers ,en een zeer uitgebreid ontbijt buffet zeker een aanrader. Heel leuke buurt alsook winkels ,restaurantjes, en bar . Leuke vakantie gehad wij komen terug 😄👍👌 “
“ Leuk hotel, goed eten en schoon. Ligging centraal, maar ook aan een drukke weg. Die is goed te horen op je kamer, het zwembad. “
“ een heel schoon hotel...vriendelijke mensen..het eten was goed “
“ We hebben een fantastische week gehad in Playa Bonita. Heerlijk gegeten,veel variatie. Ontzettend schoon,opgeruimd complex. Aanrader! “
“ Superschoon, vriendelijk personeel, mooie ruime schone kamers “
“ We hebben een prettig verblijf gehad in dit hotel, vooral als je met een grote familie reist. De kamers zijn ruim opgezet, wat echt een pluspunt is als je met meerdere mensen verblijft. Ook het eten was over het algemeen goed verzorgd en gevarieerd. De bedden liggen goed, redelijk stevige matrassen wat wij prettig vinden. Een aandachtspunt is de vegetarische keuze. Die is er wel, maar nog vrij beperkt. Iets meer variatie en creatieve opties zouden het aanbod duidelijk verbeteren. Wat minder sterk is, is het onderhoud. Het lijkt erop dat kleine gebreken telkens tijdelijk worden weggewerkt in plaats van structureel opgelost. Denk aan zaken zoals een beschadigde deurpost in de badkamer of verouderde kitranden. Het zou beter zijn als dit soort punten direct goed worden aangepakt en waar nodig vervangen, in plaats van cosmetisch verdoezeld. De ligging is goed, dichtbij winkels en het strand. Wel is alles buitenom de hotels zeer achterstallig en nodigt niet uit om lekker ergens te gaan eten of winkelen. Zeker raadzaam een auto te huren en meer van het eiland te zien. Zo zijn wij naar het bananenmuseum geweest in het noorden, erg leuk en kindvriendelijk. Al met al een fijn hotel, zeker voor families, maar met ruimte voor verbetering op het gebied van onderhoud en vegetarische opties. Ik heb helaas weinig foto’s gemaakt waar geen mensen opstaan. “
“ Mooi schoon hotel. Eten goed en veel variatie. Ligweide langs een drukke weg. Dus herrie. Maar je kunt natuurlijk ook bij het zwembad zitten. Vriendelijke personeel “
“ Alles goed en duidelijk aangegeven. “




