Prima resort
โ Wat je maar kan bedenken kan je hier eten zoveel keus en is heerlijk Kamers netjes en goed Bedden ook top Het enige wat is mis is weinig mogelijkheid tot wc niet bij de restaurants of in de hal bij binnenkomst โ

โ Wat je maar kan bedenken kan je hier eten zoveel keus en is heerlijk Kamers netjes en goed Bedden ook top Het enige wat is mis is weinig mogelijkheid tot wc niet bij de restaurants of in de hal bij binnenkomst โ
โ Alles goed, niet super maar gewoon goed. Vriendelijk personeel, goed eten schone kamers โ
โ Vriendelijke personeel. โ
โ Het gebied van het hotel werd continue schoongemaakt. โ
โ We zijn hier nu in een paar jaar tijd vaak 2x p jaar geweest. Het hotel is goed,maar het eten is flink achteruit gegaan. Heel jammer !!! We gaan toch voor iets anders kijken. โ
โ Gezellig hotel, veel vermaak. Voor herhaling vatbaar. โ
โ Een fijn en mooi hotel met een hoop ruimte en mooie kamers en ook erg schoon Ook een fijne ruime eetzaal met ontzettend veel variatie aan eten. โ




