Servatur Waikiki reviews

8,2
Fantastisch
456 reviews
93% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
37%
Goed
47%
Gemiddeld
8%
Matig
3%
Slecht
5%
8,3
Locatie
8,5
Hygiรซne
8,3
Kindvriendelijk
8,4
Faciliteiten
7,9
Decoratie
8,1
Animatie
8,9
Personeel
8,3
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (456)

Sorteer
0 - 10 van 456 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Goed hotel

โ€œ Vriendelijke personeel. โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Schoon hotel

โ€œ Het gebied van het hotel werd continue schoongemaakt. โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Gaat achteruit ๐Ÿ˜”

โ€œ We zijn hier nu in een paar jaar tijd vaak 2x p jaar geweest. Het hotel is goed,maar het eten is flink achteruit gegaan. Heel jammer !!! We gaan toch voor iets anders kijken. โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2026
Geverifieerd
10

โ€œ Gezellig hotel, veel vermaak. Voor herhaling vatbaar. โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 juni 2026
Geverifieerd
10

Mooi hotel.

โ€œ Een fijn en mooi hotel met een hoop ruimte en mooie kamers en ook erg schoon Ook een fijne ruime eetzaal met ontzettend veel variatie aan eten. โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Groots opgezet maar fijn hotel

โ€œ Fijn hotel. Goede service zowel voor de schoonmaak als onderhoud, het hele terrein en in het restaurant. Restaurant is wel druk. Maar meestal heb je wel gelijk een tafel. โ€œ

Foto's van klanten