Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 juni 2026
Geverifieerd
Goed hotel
โ Vriendelijke personeel. โ

โ Vriendelijke personeel. โ
โ Het gebied van het hotel werd continue schoongemaakt. โ
โ We zijn hier nu in een paar jaar tijd vaak 2x p jaar geweest. Het hotel is goed,maar het eten is flink achteruit gegaan. Heel jammer !!! We gaan toch voor iets anders kijken. โ
โ Gezellig hotel, veel vermaak. Voor herhaling vatbaar. โ
โ Een fijn en mooi hotel met een hoop ruimte en mooie kamers en ook erg schoon Ook een fijne ruime eetzaal met ontzettend veel variatie aan eten. โ
โ Fijn hotel. Goede service zowel voor de schoonmaak als onderhoud, het hele terrein en in het restaurant. Restaurant is wel druk. Maar meestal heb je wel gelijk een tafel. โ




