Heerlijk
“ Geweldig hotel. Jammer dat er nu een renovatie bezig was en we daardoor geen gebruik konden maken van de glazen lift naar de patio. We zaten in een gerenoveerde kamer, maar je zag wel dat het allemaal snel is afgewerkt en ook al veel sporen van gebruik. Prachtig uitzicht over zee, rustig en stil. Animatie was was matig voor kinderen (vooral tekenen en gezicht schminken). Pablo van de animatie was super. Elke avond een ander thema voor het avondeten. Veel keuze, goed eten. Ontbijt was super, voor ieder wat wils. Heerlijke week gehad, aanrader. “




