Gloria Palace Amadores Thalasso & reviews

8,7
Fantastisch
166 reviews
96% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
52%
Goed
40%
Gemiddeld
3%
Matig
5%
Slecht
0%
9,2
Locatie
8,6
Hygiëne
8,4
Kindvriendelijk
8,7
Faciliteiten
8,6
Decoratie
7,7
Animatie
9,3
Personeel
8,7
Eten en drinken
9,0
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (166)

Sorteer
0 - 10 van 166 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 juni 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk

Geweldig hotel. Jammer dat er nu een renovatie bezig was en we daardoor geen gebruik konden maken van de glazen lift naar de patio. We zaten in een gerenoveerde kamer, maar je zag wel dat het allemaal snel is afgewerkt en ook al veel sporen van gebruik. Prachtig uitzicht over zee, rustig en stil. Animatie was was matig voor kinderen (vooral tekenen en gezicht schminken). Pablo van de animatie was super. Elke avond een ander thema voor het avondeten. Veel keuze, goed eten. Ontbijt was super, voor ieder wat wils. Heerlijke week gehad, aanrader.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
8,0

review

Het is een prima hotel met een prachtig uitzicht en mooie zwembaden. Ook het eten is prima. Jammer van de sportfaciliteiten die waren echt oud en versleten. renoveren moet een keer gebeuren daar waren we van op de hoogte maar het inrichten van een kleine sportruimte is dan ook prima maar het mag dan wel fatsoenlijk apparatuur zijn. Aan de andere kant werden de massages wel voor de helft van de prijs aangeboden ivm de renovatie dat is dan wel een super geste.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2026
Geverifieerd
10

Leuke plaats en leuk hotel, alles was netjes in orde en het eten was super.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Heerlijk hotel

Hotel ligt schitterend op een klif en vanuit de zwembaden kijk je zo in de zee. Op 10 minuutjes heb je 2 stranden, waarvan ik Amadores strand het fijnste vond. Mooi azuurblauw zeewater en fijne strandbedden en vlak achter je diverse restaurantjes. Hotel heeft fijne bedden en met ontbijt, lunch en diner is er van alles. Paar keer ging ook de bbq aan en daar hebben we flink gebruik van gemaakt. Genoeg bedden en parasols bij de zwembaden van hotel. Jammer dat er geen echte merken waren qua alcohol als je Allin hebt. Ik moest toch ergens over klagen als Nederlander.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Hotel is mooi gelegen, met uitzicht over de zee. Kamers zijn zeer groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en ook het eten was goed en goed verzorgd. Altijd voldoende, ook als je laat aanschuift. Helaas was de toegang vanuit het hotel (lift) naar het strand afgesloten en te voet was het toch wel een uitdaging. Vooral op de terugweg moet een een flinke berg op om weer bij de ingang van het hotel te komen. Jammer dat dit pas 1 dag voor vertrek gemeld werd door de reisorganisatie, terwijl de werkzaamheden gepland staan van april tot november.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima maar ongezellig

We vonden de kamers en bedden prima, keurig schoon. Maar we vonden het vooral in de eetzaal ongezellig. Buiten ontbijten was niet fijn, veel duiven en personeel deed niks.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijne vakantie

De vakantie was prima maar hotel een beetje te groot , moet veel met lift doen als je hoog in het gebouw zit en afstand naar strand moest met vervoer .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prachtig uitzicht en hotel

Super vakantie. Mooie omgeving, als je van stukje wandelen houdt. Nadeel wat niet door prijsvrij is doorgegeven : de lift naar de boulevard doet het niet wegens renovatie van wellness. Het hotel zit zo hoog, de hellingen en stuk lopen is echt slopend, veel mensen hebben een taxi gepakt om bij het hotel te komen omdat het echt vermoeiend is vooral als het zo warm is en gaan wel bussen naar de stad en het strand volgens mij maar je zit er natuurlijk wel aan tijd verbonden. Dit is niet doorgegeven vanuit Prijsvrij voor ons was het niet echt een probleem want de temperatuur viel mee maar we hadden er wel echt moeite mee eerder dat we bij het hotel waren. Dit is wel slecht geregeld voor mensen die slechter been zijn en daarvoor een verrassing komen te staan. De gym deed het ook niet wegens de renovatie van de Wellness was ook niet aangegeven.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2026
Geverifieerd
4,0

13 dagen gloria palace amadores

We hadden dit hotel uitgekozen omdat er een lift verbinding was met de boulevard erg jammer dat dit niet mogelijk was ivm een verbouwing van de spa en thalasso De spa en thalasso was voorlopig ook gesloten. Toen ook nog 1 van de twee beschikbare zwembaden gesloten werd was het wel een heel zielige bedoeling.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
10

Geweldig mooi hotel,

Mooie ligging, luxe kamers, goed etenen vriendelijk personeel

Foto's van klanten