AluaSoul Ibiza reviews

8,0
Fantastisch
15 reviews
92% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
31%
Goed
49%
Gemiddeld
11%
Matig
9%
Slecht
0%
8,6
Locatie
6,8
Kindvriendelijk
7,5
Hygiëne
7,8
Faciliteiten
8,9
Decoratie
8,9
Personeel
7,4
Eten en drinken
8,3
Slaapcomfort
7,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (15)

Sorteer
0 - 10 van 15 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Eerder 3* dan 4*

Hotel heeft een mooie uitstraling maar kan nog verbeterd worden om 4* waardig te zijn. Positief: ligging, goed ontbijt, mooie zwembaden. Onderhoud kamer was top! Veel plaatsen op terras van restaurant. Negatief: avondeten mist variatie en veelal is de lifecoocking niet mee met het aantal mensen die aanwezig zijn. Schalen zijn meestal leeg. Kan op bepaalde uren enorm druk en chaotisch aanvoelen in restaurant. De cocktails zijn niet waardig cocktails te noemen. Precies alcoholvrij of limonade.Wijn in restaurant wel lekker. Hygiene rond zwembad laat te wensen over. Geen enkele dag werd vloer afgespoten met gevolg overal vuile vlekken en losse haren. Ook de witte stoeltjes vertonen veel vuil. Kamer op zich mooi met goede airco en goede bedden. Kranen aan wastafel en douche zijn aan vernieuwing toe. Alsook de wielen van het schuifraam. Gans de afdeling komt waarschijnlijk wakker als je uw raam open schuift. Wij hebben al veel betere 4* hotels gehad en zouden dit hotel niet meer kiezen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
10

Alua Aluasoul Ibiza

Prima hotel met vriendelijk personeel, goed eten prima kamer. Heerlijk bed

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
10

Alua Aluasoul Ibiza

Prima hotel. Alles is schoon. Vriendelijk personeel, prima ( all inclusive) eten. Goede bedden. Het hotel bevindt zich in Es Canar. Daar is niet zo heel veel te doen aan de boulevard, maar voor ons geen probleem. Eiland is prachtig.. schitterende baaien. Alles is groen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 april 2026
Geverifieerd
10

Genoten!

Heerlijke week achter de rug. Ruime kamer, hotel ligt op een mooie locatie aan het water in een leuk stadje met op woensdag een hippiemarkt. Ook lekker gegeten in het hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel, slechte ervaring laatste dag

De accommodatie was mooi. Ligt direct aan de boulevard, echter is het maar een klein stadje met weinig winkeltjes etc. Een grote teleurstelling was de laatste dag, waarbij bleek dat we geen gebruik meer konden maken van de faciliteiten (we zaten all inclusief), alleen het ontbijt was nog beschikbaar en verder ging alles dicht omdat het seizoen beëindigde en dus ook het hotel, zonder dat we daar vooraf of tijdens het boeken van op de hoogte waren. Zwembad was dicht, hotel was dicht, geen lunch meer etc. Terwijl het hotel zich wel voorbereide op een luxe etentje (wrs voor het personeel). Wij werden pas 's avonds opgehaald door het transfer, werden eigenlijk gewoon op straat gezet en moesten noodgedwongen elders gaan lunchen. Heel slecht!!!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2025
Geverifieerd
6,0

Lief personeel, lawaaiig en gehorig

Bij aankomst een warm welkom en keurig hotel. Helaas zijn de kamers heel erg gehorig. Alles in de andere kamers hoor je, maar vooral de charlies bar die iedere avond tot laat karaoke heeft schuin onder het hotel. Aan de housekeeping en gastvrijheid van het personeel ligt het zeker niet! Kamers netjes, wel vrij klein, maar je bent toch lekker buiten. Strand voor de deur mwoah, maar met een kleine wandeling naar links of rechts kom je in prachtige baaitjes met fijne restaurants. Ontbijt is prima, overige maaltijden erg matig en veel herhaling. Logies & ontbijt dus als tip. Ibiza zou ik zeker weer doen in oktober, dit hotel sla ik wel over, helemaal de dag dat het sluit, ze waren duidelijk uit op vertrek van alle gasten 😉

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 september 2025
Geverifieerd
10

Mooi Hotel goeie ligging goed van eten en drinken

Alua Soul bedankt voor het fijne verblijf in jullie Hotel het was een fijne vakantie leuke vlotte animatie die de stemming er goed in bracht. Leuke avonden georganiseerd. Ook de pilates les in het zwembad was heel leuk. Bedankt doe Valentina de groetjes van ons charlies Angels

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 september 2025
Geverifieerd
8,0

Alua Sol verblijf september 2025

Accomodatie is prima in orde. Hier en daar mag wel het tapijt vervangen worden (met name de trap naar de eerste verdieping en het tapijt op de eerste verdieping). Kamer rook bij aankomst naar riool maar dat werd later minder. Restaurant en bars zijn top (voldoende keuze vwb eten en drinken), net als het zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De boulevard van Es Canar is wat klein. Stel je hier niet te veel van voor.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Heel veel Engelsen. Maar het ging redelijk.

Foto's van klanten