Eerder 3* dan 4*
“ Hotel heeft een mooie uitstraling maar kan nog verbeterd worden om 4* waardig te zijn. Positief: ligging, goed ontbijt, mooie zwembaden. Onderhoud kamer was top! Veel plaatsen op terras van restaurant. Negatief: avondeten mist variatie en veelal is de lifecoocking niet mee met het aantal mensen die aanwezig zijn. Schalen zijn meestal leeg. Kan op bepaalde uren enorm druk en chaotisch aanvoelen in restaurant. De cocktails zijn niet waardig cocktails te noemen. Precies alcoholvrij of limonade.Wijn in restaurant wel lekker. Hygiene rond zwembad laat te wensen over. Geen enkele dag werd vloer afgespoten met gevolg overal vuile vlekken en losse haren. Ook de witte stoeltjes vertonen veel vuil. Kamer op zich mooi met goede airco en goede bedden. Kranen aan wastafel en douche zijn aan vernieuwing toe. Alsook de wielen van het schuifraam. Gans de afdeling komt waarschijnlijk wakker als je uw raam open schuift. Wij hebben al veel betere 4* hotels gehad en zouden dit hotel niet meer kiezen. “


