Prima appartement in een gezellige drukke buurt
“ Appartement ligt in een gezellig drukke buurt. Netjes, schoon en mooi uitzicht. Zwembaden zijn ook top. Receptie altijd beschikbaar en vriendelijk. Je huurauto kan je beneden in de garage kwijt, prijs is 20 euro per dag, geen overbodige luxe in dit gedeelte. Het enige nadeel is dat de appartementen erg gehorig zijn. Dus ben je boven de 30 jaar en kom je voor je rust dan kan je beter naar een andere plek op het prachtige eiland gaan. Supermarkten en restaurants allemaal binnen handbereik. “


